Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Haha, nee sorry het is geen XTC, zo'n paneel-n00b ben ik ook weer niet. 
Het was (geloof ik) een 4 kanaals met de "normale" zooi erop, hi-lo-mid potmetertjes enzo, geen killswitches, dat bedoel ik met simpel.
Het was (geloof ik) een 4 kanaals met de "normale" zooi erop, hi-lo-mid potmetertjes enzo, geen killswitches, dat bedoel ik met simpel.
jbsystems? of jbs?
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
IMG ?
jb heeft geen url op zijn produkten staan
jb heeft geen url op zijn produkten staan
Ook geen IMG Stage Line helaas..
[offtopic] iemand bekend met de MPX430BPM van IMG?
[offtopic] iemand bekend met de MPX430BPM van IMG?
Verwijderd
Sorry, maar simpeler dan een XTC krijg je bijna niet.Op donderdag 17 januari 2002 16:21 schreef DJ_Michiel het volgende:
XTC is 3 kanaals!! en zeker niet simpel
Dat ding heeft totaal geen extra's (op panning na, als je het een extra mag noemen). Hij is gewoon degelijk en gaat lang mee, maar uitgebreidt zeker weten niet.
en kost ook wat (niet voor niks, is wel topspul)
Laat maar zitten dan.. veel was het toch niet..
Ik ga wel even een keer kijken voor een IMG stage line apparaatje denk ik, alle behringer poep is ook al uitverkocht.
Ik ga wel even een keer kijken voor een IMG stage line apparaatje denk ik, alle behringer poep is ook al uitverkocht.
Behringer uitverkocht ?Op vrijdag 18 januari 2002 20:42 schreef Esger het volgende:
Laat maar zitten dan.. veel was het toch niet..
Ook al bij bv feedback.nl gekeken ?
Juist bij feedback is de DX1000 uitverkocht, daar was de prijs ook zo lekker sappig..
wil ik best geloven... ding voor maar 500 gulden..
en wij dachten em een tijd geleden goedkoop te hebben voor 695 ofzo
Inderdaad ja, 495 piek zelfs..balen.Op vrijdag 18 januari 2002 22:40 schreef KeRsTmAnNeKe het volgende:
wil ik best geloven... ding voor maar 500 gulden..
Maarjah, misschien kan m'n neef nog wel iets regelen, ik zie wel.
ETPOp vrijdag 18 januari 2002 16:57 schreef Mries! het volgende:
Volgens mij had Jumbo een mixer van ETS ofzo
Pagina: 1