Toon posts:

png?? naar jpg

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan k png van Fireworks omzetten naar jpg?? Ik heb nl op mijn site een banner gemaakt maar die kan k niet lezen online en k wil dat iedereen die banner kan zien dus wil ik hem veranderen naar jpg formaat.

Ik heb in Fireworks al geprobeert om opslaan als en dan .jpg maar dat doet ie niet.

Verwijderd

Bestand -> Export preview en dan kiezen voor gif of jpg.

• tie-rep
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-02 15:56

tie-rep

nu met ir. !

ben ik weer met een ACDsee lobby:
ACDsee > convert > jpg :)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 17 januari 2002 16:12 schreef HPE het volgende:
Bestand -> Export preview en dan kiezen voor gif of jpg.
Ja maar waar kan k hem dan opslaan heb dat al geprobeerd maar word nergens op geslagen als jpg?!

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-07 17:24

Hangloozz

{ @$%&# }

Op donderdag 17 januari 2002 16:16 schreef tie-rep het volgende:
ben ik weer met een ACDsee lobby:
ACDsee > convert > jpg :)
offtopic:
jaja, zeker die versie 3.01 die op mijn bak draait en bij elke file-browsing crashed :+

Photoshop: open, CTRL-ALT-SHIFT-S (save for web) kan je um gelijk nog ff uitknijpen ook :P

www.jurgroessen.nl

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 15:15

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Op donderdag 17 januari 2002 16:16 schreef Maurice16 het volgende:

[..]

Ja maar waar kan k hem dan opslaan heb dat al geprobeerd maar word nergens op geslagen als jpg?!
heb je nog andere grafische programma's dan Fireworks op je pc? dan kunnen we je daar uitleg voor geven...?

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Verwijderd

Ligt aan je versi evan internet explorer ik gebruik meestal ook gewoon png bestanden op mn websites en over het algemeen doen ze het gewoon goed!

Verwijderd

file --> export preview --> je instellingen setten, --> export --> naam opgeven en map waar je hem wil --> opslaan.

En dit alles is fireworks 4

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Het lijkt me wel dat fireworks iets als JPG kan opslaan

Reclame bureau waarmee ik moet samenwerken soms hebben ook fireworks (raar in een adobe gedomineerde wereld) en sturen ook spul op als jpg/png/psd zelfs

|{ brrr }] |

Verwijderd

Fireworks ondersteunt wel PSD files, maar gaat bij mij nog al eens de fout in als je een psd heb met meerdere layers. Moet je eerst naar 1 layer brengen.

Fireworks file size naar beneden breng proggie werkt imo wel een stuk beter dan die van Photoshop. Stuk makkelijker.

• Hangloozz

Hangloozz

{ @$%&# }

Op donderdag 17 januari 2002 20:48 schreef Thick het volgende:
Fireworks file size naar beneden breng proggie werkt imo wel een stuk beter dan die van Photoshop. Stuk makkelijker.
no one said Photoshop would be easy...
En misschien is het makkelijker maar of het beter is daar kan nog over gediscussieerd worden ;)

www.jurgroessen.nl

Verwijderd

Op donderdag 17 januari 2002 22:43 schreef Hangloozz het volgende:

[..]

no one said Photoshop would be easy...
En misschien is het makkelijker maar of het beter is daar kan nog over gediscussieerd worden ;)
/me meldt zich als Macromedia minded person, :) zou niet eens weten wat ik in ps zou moeten doen zo weinig gebruikt necromancy het.

De discussie of ps beter is wordt heel vaak gevoerd, en ik geloof ook wel dat ps op dit moment het meeste kan. Maar ik beweer ook dat heel veel dingen buiten ps mogelijk zijn zonder meer moeite.

Zo vinnik fw voor webgraphics optimalisering veel beter als het imageready wat bij ps zit.
Durf ook wel te beweren dat logo's net zo makkelijk in Flash, Freehand te maken zijn als in Illustrator, en .eps kunnen zij ook.

Eigenlijk heb ik helemaal geen zin in deze discussie, dus ik stop er ook mee. Het is toch heel persoonlijk denk ik :)

[ot]
Weet topic starter nu hoe in fw jpg geexporteerd word??

• Hangloozz

Hangloozz

{ @$%&# }

Freehand heeft zelfs ook een tijdje voorgelopen op Illustrator, nu zijn ze denk gewoon aan elkaar gewaagd..
Flash is op zich wel handig om logo's te bouwen, al mis ik daar wat dingetjes, maar evengoed zitten daar weer handigheidjes in die ook wel in Illustrator mogen verschijnen :7

Photoshop is de app waarmee ik al het grafisch materiaal in elkaar draai, dan zou het vaag zijn als ik de afhandeling in FW zou doen, dat gebeurt dus ook in PS, imageready daarentegen gebruik ik alleen voor ani.gifs.
Ik vindt de 'save for web' functie van PS handig zat en optimizen doet ie ook wel naar m'n zin.

Jij zult je in de gespiegelde situatie bevinden met MM producten.
lijkt me ook logisch als je het webstudio pakket hebt aangeschaft :)

www.jurgroessen.nl

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Freehand heeft in mijn ogen nooit voorgelopen of Illustrator (behalve toen ze van freehand 5 naar 9 sprongen en illustrator volgens mij nog op 8 zat).

Freehand liep alleen voor qua flash ondersteuning (symbols e.d.) maar verder is illustrator nog immer de meesterlijke tool voor vector tekenen

|{ brrr }] |

Pagina: 1