Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

wrom dit locken ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
[topic=382968/1/25]

ik had die topic gemaakt omdat ik de hele vraag en aanbod plek allang had doorgeloegt gedurende 2 weken, en allang een vraag had gepost voor een mATX bordje maargeen reply's.
Daarom dacht ik ik vraag ut ffkes op et forum, daar zulle vast meer mensen kijken.

Sorry alsik in de fout zit maar ben echt wanhopig, en heb nog duidelijk gezegd dat ik al in vraag en aanbod had gekeken enz...

en ja ik heb [topic=333664/1/25] gelezen, dus ik vind dit wel onterecht ja:P

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op donderdag 17 januari 2002 15:47 schreef Easy_Rider het volgende:
Sorry alsik in de fout zit maar ben echt wanhopig, en heb nog duidelijk gezegd dat ik al in vraag en aanbod had gekeken enz...
Dat is toch geen reden? Omdat jij het niet kan vinden, moet je maar dingen op het forum gaan posten die niet gewenst zijn?

Verwijderd

Topicstarter
Wie zegt dat het niet gewenst is, in de topic zie je duidelijk dat ik wel nuttige reply's krijg.

En ik had bijv nog wel wat meer info gewild over verschil tusse AGP 2x en AGP 4x..
Tis lullig dat als ik iets post, en kom ik thuis zijn er 7 reply's en de topic gelocked zonder ik iets terug kon zegge.

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:03

BrZ

Op donderdag 17 januari 2002 15:53 schreef Easy_Rider het volgende:
Wie zegt dat het niet gewenst is, in de topic zie je duidelijk dat ik wel nuttige reply's krijg.
Dat zegt niets...
Het forum is gewoon niet bedoeld is voor zulke vragen
Op donderdag 17 januari 2002 15:53 schreef Easy_Rider het volgende:
En ik had bijv nog wel wat meer info gewild over verschil tusse AGP 2x en AGP 4x..
Daar zou je een apart topic over kunnen starten... maar volgens mij is daar al redelijk wat over te vinden hoor ;)

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 16:08
Op donderdag 17 januari 2002 15:47 schreef Easy_Rider het volgende:
Klopt, maar dit is nog steeds geen reden om hier op het forum om hardware te vragen..

Informatie kun je hier genoeg krijgen, (ook over AGP 2x/4x.. Staat genoeg over in de database, dus via de search op te vragen).
Maar zodra dit soort dingen toegelaten worden is dit forum binnen de kortste keren gewoon een vraag & aanbod gebeuren, en da's niet de bedoeling..

Verwijderd

Topicstarter
nou ok omdat ik hier de newbie ben dan maar :P

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:41

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 17 januari 2002 16:54 schreef Easy_Rider het volgende:
nou ok omdat ik hier de newbie ben dan maar :P
Hehe, nou is dat niet de reden. En ook één zo'n V&A topic is ook helemaal niet zo heel erg voor het forum ofzo (ik geef grif toe! handig juist! veel mensen bij elkaar en dan even je V&A ertussen)... Maar de reden waarom er zoveel mensen bij elkaar zijn is omdat ze het interessant vinden om over PC's te lullen en omdat ze het gemiddeld fijn vinden dat er geen zooi topics tussen zitten waarin ze niet geinteresseerd zijn.

Als we V&A gaan toestaan, dan staat de topiclist zo snel vol met dat soort topics, waar men niet echt in is geinteresseerd... Dan blijven die vele mensen dus op een gegeven moment dus ook weg, tenzij we als crew er iets aan doen :o.

Vandaar dat we V&A topics van het forum weren, daar hebben we (jawel *D) V&A voor, en de mensen die dat leuk vinden, kunnen en zullen daar rondkijken. Het 'handig' aspect is dus geen goed excuus :o. Het is in principe een ongewenst topic (spam zelfs :o).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1