cordless desktop optical...

Pagina: 1
Acties:

• GioneNn
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-12-2021
hoelang doe je nou echt met de batterijen wanneer je de "nieuwe" toetsenbord en muis van logitech gebruikt??
(dan heb ik het over gebruikers die constatnt achter de pc zitten, dag en nacht, just like me)

Want ik heb nu een wat oudere draadloze muis en toetsenbord van logitech maar ik heb echt een grafhekel aan het steeds kopen van batterijen omdat ik weer is niets kan typen. (had oplaadbare batterijen moeten nemen)

Laterzz

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-08 21:51

Garrett

Watercooler

Neem dan oplaadbare batterijen van 1700 of 1800 mA... die gaan lekker lang mee

I love watercooling

• Diddle
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
En wat doen ze dan achter hun computer? Dag en nacht typen of muizen? Zal wel lang meegaan, zoveel stroom vreet een toetsenbord niet. Maar probeer het uit. De cordless mouse houd het bij mij zo'n 100 uur vol, dan geven de batterijen de geest.

Edit:
Neem dan oplaadbare batterijen van 1700 of 1800 mA... die gaan lekker lang mee
Das ook een oplossing :)

• cjdijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 08:38

cjdijk

Hans favoriete radiostation

Ik heb zelf een cordless optical mouse van Logitech.
Dus zonder keyboard, en gebruik hem uitsluitend met oplaadbare batterijen, die van 1800mah.
Het enige wat mij opvalt is dat hij eigenlijk niet uitgaat of zo.
Je kan zien dat ook na een paar uur niet gebruiken dat de leds nog steeds blijven knipperen.
Ik denk dat je moet rekenen op 3 maanden,
of je nu veel of weinig muist maakt niet veel uit.
Ik heb hem nog niet zo lang, dus kan dit slechts schatten.

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Verwijderd

De baterijen van mijn muis (oplaadbare) gaan ongeveer 150 uur mee en de baterijen van mijn toetsenbord (gewone) gaan nu al 2 maanden mee en zijn nog niet leeg, dus dat valt wel mee.

Ik zou voor je muis gewoon oplaadbare baterijen nemen is goedekoper en makelijker.

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

makkelijker is het niet, steeds weer vervangen en opladen en er dan weer in doen, maar mijn cordless desktop optical (die zwarte) daarvan gaat de muis ca. 2 1/2 maand mee (intensief inet gebruik e.d.) en mn tobotje is nog steeds niet leeg (7 maand gebruik ongeveer)

Deze plek is te koop.

Verwijderd

Het is makelijker dan steeds naar de winkel om baterijen te kopen je moet gewoon reserve hebben.
En dat doe je dan wel heel goed, mijn setje ook zwart houd het echt niet zolang vol heb het nou 2 maanden en voor me muis heb ik al heel vaak moeten verwisselen alleen voor me toetsenbord niet. En ze worden intensief gebruikt!

Verwijderd

Wij hebben een winkel vol met batteryen >:) dus voor mijn optical setje no problem

• GioneNn
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-12-2021
nou das dan makkelijk 3 setjes oplaadbare batterijen en 1 oplader.

Dan ga ik de desktop maar halen he 8-)

• KillerB
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-07 20:18

KillerB

______

keb em ook, keyboard doet het al 2mnd, muis was met 3 weken leeg, gewne batterijen, met oplaadbare 1600mAh batterijen doe ik er 2,5 week mee ongeveer. ik zal wel een grootverbruiker zijn ofzo :?

Verwijderd

L I C H T E muismat is heel belangrijk, wit ofzo, dan hoeft het ledje minder hard te werken :)

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Ik wilde vandaag ook dit setje kopen, bij verschillende zaken geweest. Ze hadden hem niet! Bij funprice hadden ze het over dat hij slecht leverbaar is.

Wie weet er ergens een zaak in Overijssel waar ik dit ding kan kopen.

Thanks

Verwijderd

hehe ik heb zon cordless optical muis van Neolec, das dezelfde als die cordless optical van Trust alleen dan MET garantie...

je kan em zo in de oplader zetten, echt super handig alleen gaan de batterijen maar heel kort mee... zon 50 uur muizen en dan zijn ze weer leeg... das dus maar een paar dagen.

het enigste nadeel is dat als hij aan het opladen is, wat ik pas doe als ie leeg is, je hem niet kan gebruiken en dus voor even een andere muis moet gebruiken. ik kan wel elke nacht dat ding op de oplader zetten maar dan doet ie het smorgens niet omdat ie overbeladen is ofzo :(

Verwijderd

Op vrijdag 18 januari 2002 16:51 schreef Reino het volgende:
L I C H T E muismat is heel belangrijk, wit ofzo, dan hoeft het ledje minder hard te werken :)
Verrek je hebt gelijk op witte ondergrond brand het letje minder!

• KillerB
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-07 20:18

KillerB

______

Op zaterdag 19 januari 2002 12:38 schreef MasterDisaster het volgende:

[..]

Verrek je hebt gelijk op witte ondergrond brand het letje minder!
moet ik ook maar eens een licht muismatje regelen dan ;)

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Op vrijdag 18 januari 2002 17:00 schreef Bram het volgende:
Ik wilde vandaag ook dit setje kopen, bij verschillende zaken geweest. Ze hadden hem niet! Bij funprice hadden ze het over dat hij slecht leverbaar is.

Wie weet er ergens een zaak in Overijssel waar ik dit ding kan kopen.

Thanks
Ik zit ook met dat probleem, maar dan in de randstad.

Dus bij deze nog ff: wie weet een (internet)shop die hem nog kan leveren???

• GreenPictures
  • Laatst online: 05-12-2021

GreenPictures

Feestgraaf

Op maandag 21 januari 2002 15:42 schreef tborgdorff het volgende:

[..]

Ik zit ook met dat probleem, maar dan in de randstad.

Dus bij deze nog ff: wie weet een (internet)shop die hem nog kan leveren???
Vergeet het maar, ik zit al 3 weken te wachten op een zwart setje :(

Canon EOS 50D & 5D mk2 - Flitslichtjes, Buisjes met glas en een Onderwaterhuis

Verwijderd

yeepse , ik zit met een vraagske aangezien het ier toch over muizen gaat, ik heb zopas een optical mouse gekocht van microsoft :D (I know). maar nu blijft da lampke de hele tijd branden ook als mijn pc afligt. is da normaal?
heb zelf al kaas gegeven :P maar blijft branden
ah ja hij is aangesloten op PS/2

Verwijderd

bij mij gaat dat lampje ook niet uit volgens mij moet dat wel zo zijn

moet van de week eff mij cordless desktop optical terug brengen omdat er foutje zit in energie beheer ofzo

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Op maandag 21 januari 2002 17:08 schreef Tranced het volgende:

[..]

Vergeet het maar, ik zit al 3 weken te wachten op een zwart setje :(
Damn :(

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Op maandag 21 januari 2002 17:30 schreef dune3002 het volgende:
bij mij gaat dat lampje ook niet uit volgens mij moet dat wel zo zijn

moet van de week eff mij cordless desktop optical terug brengen omdat er foutje zit in energie beheer ofzo
Volges mij hoort dat hoor, heb gister een pc gebouwd voor een vriend, met een cordless optical mouse erbij. Daar bleef het lampje ook branden terwijl de pc echt uit was.

• Cis
  • Laatst online: 09:47

Cis

Op maandag 21 januari 2002 18:02 schreef tborgdorff het volgende:

[..]

Damn :(
Wij (Mediamarkt Rijswijk) hadden 'm vorige week nog voor 300 piek. 1 zaterdag: totale leegverkoop :) In 1 dag, 100 stuks, helemaal weg :) :)

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

• GreenPictures

GreenPictures

Feestgraaf

Ik heb er een :D

op de beurs in eindhoven bij computerland, zehadden er nog 2, ik kon het niet laten liggen :)

Verwijderd

Misschien is het er al, maar indien niet : Ze moeten eens een cordless muisje maken met een gat erin. Dan kun je um als je het niet gebruikt in een docking-doosje schuiven net als .. nee niet dat.. net als een elektro tandenborstel zodat ie geladen wordt als je um niet gebruikt. lijkt me verrekte handy.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:57

Sick Nick

Drop the top!

Op zondag 27 januari 2002 17:37 schreef snars het volgende:
Misschien is het er al, maar indien niet : Ze moeten eens een cordless muisje maken met een gat erin. Dan kun je um als je het niet gebruikt in een docking-doosje schuiven net als .. nee niet dat.. net als een elektro tandenborstel zodat ie geladen wordt als je um niet gebruikt. lijkt me verrekte handy.
Die zijn er al hoor ;)

• GreenPictures

GreenPictures

Feestgraaf

Op zondag 27 januari 2002 17:43 schreef Sick_Nick het volgende:

[..]

Die zijn er al hoor ;)
Die zijn er ja, van trust/typhoon ejn van andere "merken" telkens dezelfde muis met een ander merkje.
die heeft zo'n docking station wel nodig ivm de AAA batterijtjes maar 2 dagen meegaan ipv de minimaal 2 weken van de logitech opticals

Verwijderd

Op maandag 28 januari 2002 19:29 schreef Tranced het volgende:

[..]

Die zijn er ja, van trust/typhoon ejn van andere "merken" telkens dezelfde muis met een ander merkje.
die heeft zo'n docking station wel nodig ivm de AAA batterijtjes maar 2 dagen meegaan ipv de minimaal 2 weken van de logitech opticals
Ik ga dat brakke ding dus mooi terug brengen vind het een kloote muis alleen toetsenbord is goed
Pagina: 1