(HE laptop) Waarom zo goedkoop?

Pagina: 1
Acties:

• lacobo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-07 21:03

lacobo

Tyros2 fan

Topicstarter
Waarom kost deze machine maar 999 Euro? Kan er -behalve de naar moderne maatstaven belachelijk kleine harddisk- niets fouts aan vinden:

Kent iemand het merk HE?

-----------------------------------------------------------

Eigenschappen: Intel mobile processor 600mzh 13.3 inch TFT XGA kleurenbeeldscherm 8xDVD-rom incl DVD-software oem 8mb hardware 3D graphic engine 2.7GB harde schijf Standaard geheugen van 64mb uitbreidbaar tot 192mb Geintregeerd 56k modem incl fax-software 16 bit 3D stereo soudchip met 2 ingebouwde speakers en microfoon Li-Ion batterij met hoge performantie Geintregeerde floppy drive ingebouwde touchpad met 2 muistoetsen GRATIS leren draagtas

Aansluitingen 1xUSB 1 paralelle poort 1 seriele poort 1 extern beeldscherm 1 FIR aansluiting 1 microfoon aansluiting 1 line-in aansluiting 1 1 line-out aansluiting 1 PS/2 compatibel poort

Worksuit 2000 + Windows Word 2000 Works 2000 Autoroute express 2000 Encarta 2000 Werels atlas Picture it 2000 Power DVD Windows ME

Prijs Eur 999,-
-----------------------------------------------------------

LACOBO's Tyros2 site: http://www.lacobo.com

Verwijderd

Te weinig geheugen
Videogeheugen deel van conventioneel geheugen
brakke videokaart
klein scherm
kut accu
hd van niets
2e handsje evt?

Redenen genoeg

• Hydrax
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-07 16:31

Hydrax

*huh?*

Misschien werkt er wel helemaal niets van :)

Every program has two purposes -- one for which it was written and another for which it wasn't. specs

• lacobo

lacobo

Tyros2 fan

Topicstarter
Nou, een Li-Ion batterij ( met hoge performatie :? ) is meestal lang niet slecht. Als het nou een NiCad accu was...

• tinker23
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-12-2025
Die HDD is idd wel erg klein, en er kan ook maar weinig geheugen in, dus t lijkt erop dat dit een zwaar overjarig model is, ik schat zo'n 1,5 a 2 jaar oud al

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:11

Klippy

Still Game

€999 is toch niet weinig hoor.

13,3 inch schermpje is niet echt veel, idd een zeer kleine HD. Voor de rest zijn de gebruikte onderdelen ook niet echt duur, weinig geheugen niet al te snelle processor, 8MB videokaart. Toch allemaal vrij verouderd.
Maar ligt er aan wat je ermee wil gaan doen. Voor mij zou dat een goed ding zijn, maar goedkoop vind ik hem iig niet.
Voor fl 2.999 kon ik een nieuwe 800Mhz, 128MB RAM, 30GB HD,14 inch TFT krijgen.

Ik noem het niet echt goedkoop, maar 't is idd ook niet zo duur.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• lacobo

lacobo

Tyros2 fan

Topicstarter

Verwijderd

Voor dat geld zou ik voor een fatsoenlijke 2e handse gaan.

Een jaar geleden had je voor dat geld al een Dell, met 8MB Ati Rage Pro, 6Gb hd, 128MB intern en een geile 15.4" :9~

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
is jammer genoeg een oud model, zal van buiten niet echt goede kwaliteit zijn en de scherm is erg klein zoals ook de HD en waarschijnlijk zal de geheugen niet echt uit te breiden zijn..

• Sine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-08 12:46
Op donderdag 17 januari 2002 15:17 schreef MREn het volgende:
Te weinig geheugen
Videogeheugen deel van conventioneel geheugen
brakke videokaart
klein scherm
kut accu
hd van niets
2e handsje evt?

Redenen genoeg
Wat had je liever gehad dan ??? een lood accu :?

Repareren doe je zo.

Pagina: 1