Jahwel joh, dan kunnen we allemaal even lachenOp donderdag 17 januari 2002 14:47 schreef Courage het volgende:
Dan moet je niet hier zijn.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd
Dat is ook wel weer zoOp donderdag 17 januari 2002 14:48 schreef NoordGestoord het volgende:
[..]
Jahwel joh, dan kunnen we allemaal even lachen
Tsja, dat ligt net op het randje..Op donderdag 17 januari 2002 14:46 schreef SuperSucker het volgende:
ik doe alleen af en toe een /me.
Aangezien er een nogal irritant ventje denkt lollig te zijn met allerlei kanaal floods/ctcpfloods etc... En die dus de nick 'ik' heeft als ie dat doet...
SuperSucker|poepen is ~muhahaha@vnd-369d.adsl.wanadoo.nl *
Verder heb je als naam IK ingevuld, een veelvuldig gebanned persoon...
#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5
Verwijderd
en trouwens mn nick was gewoon SuperSucker hoor
ik zal ff disconnecten en het veranderen.
thx Lunatic
#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5
Dit topic is gesloten.
![]()