Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

He koffie, waarom mag ik niet meer replyen ?

Pagina: 1
Acties:

• arnominator
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-12-2021
Ik kan niet meer op mijn eigen topic replyen dus doe ik het even op deze manier (Topic: Chello verbinding in Eindhoven valt steeds uit, http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/383239)

Je hebt er over dat ik een bepaalde (negatieve ?) instelling heb ??? En daarom lock je mij (is het een reply lock ?).. Ik zit hier gewoon een serieuze post te doen over een probleem en dan komt er iemand (zoals ik helaas erg vaak zie de laatste tijd) gewoon nutteloos replyen.. En dan heb ik een verkeerde instelling ? Hallo.....
Mag ik daar dan wat van zeggen of word me dan maar tegelijk de mond gesnoerd ?!? Ik houd er niet van om dit op het forum uit te praten (delete deze post maar meteen), maar ik wil hier graag verder off-forum nog wat opheldering over ?

Verwijderd

Dit hoort in Lieve Adjes thuis en het topic zit voor iedereen op slot, dat heeft zo zijn redenen :) (jou manier van reageren op de reactie van iemand anders, beetje aanvallend)

• SWINX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 18:19
commentaar over een gesloten topic in [forum=15] :)

[edit]
ok tjetta, jij wint ;)

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt

• arnominator
Ik geef toe dat het aanvallend is, maar ik wordt dan ook werkelijk echt niet goed als ik weer eens iemand zo'n nutteloze reply zie posten.. Dus dat was inderdaad aanvallend.. Maar is dat nou een reden om de topic te sluiten ? Die jongen zit toch ook op mijn topic af te geven en daar wordt niks aan gedaan ?

(Ik zal nu de discussie hier stopzetten omdat het blijkbaar het verkeerde forum er hier voor is, want ik wil geen lock ;)

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-11 21:03
'k Heb al ff een SU'tje voor je aangemaakt (kun je ook zelf doen als je ziet dat het in het verkeerde forum staat)

[topic=383325]

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-11 21:03
Op donderdag 17 januari 2002 14:26 schreef arnominator het volgende:
[...]
Mag ik daar dan wat van zeggen of word me dan maar tegelijk de mond gesnoerd ?!? Ik houd er niet van om dit op het forum uit te praten (delete deze post maar meteen), maar ik wil hier graag verder off-forum nog wat opheldering over ?
Je mag er best wat van zeggen, maar tel eerst eens tot tien of anders: reageer gewoon niet (dat is ook reageren).

Verder is het misschien nuttig om de FAQ ff door te nemen. :)

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-11 16:24
heb ik ook wel eens. Volgens mij komt het door IE6

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:16

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Move > [forum=15]

De reden van sluiting lijkt mij wel duidelijk.
Je zat in het verkeerde forum, en wilde deze voor je moven naar [forum=4]
Echter zoals je zelf al aangeeft over nutteloze reply's .. tja datzelfde heb ik ook. Maar dan niet met nutteloze reply's maar met users die denken dat ze voor elk wissewasje alles en iedereen maar kunnen onderkotsen dmv de :r smiley.

Verder kan GoT absoluut niets aan jou internetverbinding doen, als *jij* problemen hebt met jou internetvoorziening, lijkt het me logisch dat jij als klant contact opneemt met je leverancier.

Tijd voor een nieuwe sig..

• arnominator
Verder kan GoT absoluut niets aan jou internetverbinding doen, als *jij* problemen hebt met jou internetvoorziening, lijkt het me logisch dat jij als klant contact opneemt met je leverancier.
Nee, GoT kan er niks aan doen, maar ik wil wel eens graag weten hoeveel mensen er in Eindhoven door worden gedupeerd. Het probleem is namelijk dat als er maar een klaagt, ze gewoon de klacht wegwimpelen.. Met meer sta je sterker..

Verder blijf ik nog steeds van menig dat je niet mij maar eens die anderen moet aanpakken, die lokken gewoon zo'n reactie uit. En als ik toch graag wil weten wie in Eindhoven last heeft van zijn verbinding dan moet ik daar niet voor bij UPC zijn, maar bv hier..

Verwijderd

Op donderdag 17 januari 2002 16:00 schreef arnominator het volgende:

[..]

Nee, GoT kan er niks aan doen, maar ik wil wel eens graag weten hoeveel mensen er in Eindhoven door worden gedupeerd. Het probleem is namelijk dat als er maar een klaagt, ze gewoon de klacht wegwimpelen.. Met meer sta je sterker..

Verder blijf ik nog steeds van menig dat je niet mij maar eens die anderen moet aanpakken, die lokken gewoon zo'n reactie uit. En als ik toch graag wil weten wie in Eindhoven last heeft van zijn verbinding dan moet ik daar niet voor bij UPC zijn, maar bv hier..
daarvoor hebben we t speciale chello is brak topic in I&T ,terecht gesloten :P
En ja ik woon in dezelfde regio , en ik heb er ook last van ;) :+
Pagina: 1