Verbinding houd maar 5 min stand met @home

Pagina: 1
Acties:

• trixx
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-04 11:01

trixx

-CTU- SuiZide

Topicstarter
Na 5 minuten lijkt de verbinding met @home te zijn verdwenen. Als ik dan via winipcfg het geheel vrijgeef en vernieuw werkt de verbinding weer tot circa 5 min. dan kan ik weer opnieuw beginnen. Ik heb windows 98. Ik heb ook al geprob. alles statisch te maken ook dit mag niet baten.

Life is like a box of chocolate, it makes you sick.

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op donderdag 17 januari 2002 14:17 schreef trixx het volgende:
Na 5 minuten lijkt de verbinding met @home te zijn verdwenen. Als ik dan via winipcfg het geheel vrijgeef en vernieuw werkt de verbinding weer tot circa 5 min. dan kan ik weer opnieuw beginnen. Ik heb windows 98. Ik heb ook al geprob. alles statisch te maken ook dit mag niet baten.
Formatje als zelfs statisch niet wert en met vrijgeven en vernieuwen het wel werk is er iets mis met windows denk.

• trixx
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-04 11:01

trixx

-CTU- SuiZide

Topicstarter
Op donderdag 17 januari 2002 14:19 schreef PolarBear het volgende:

[..]

Formatje als zelfs statisch niet wert en met vrijgeven en vernieuwen het wel werk is er iets mis met windows denk.
Wat dan?? Dat is de vraag.

Life is like a box of chocolate, it makes you sick.

• Ronnie_T
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-08 12:59

Ronnie_T

Shangri-La

Hoeveel minuten is de lease die je krijgt? Als die lease langer is dan 5 minuten dan heb je wel een probleem, misschien iemand anders die jouw ip claimed (ip-theft)?

Bel op het moment dat de verbinding er mee kapt de helpdesk van athome, verwijder de utp kabel en vraag of je IP te pingen is vanaf hun kant.

Intel Forever. Specs. DKJJPQKU

Verwijderd

Ik heb dit probleem ook bij mijn ouders gehad, alles geprobeert, de kabelprovider is de kabel naar het huis nog komen door meten omdat @home het niet geloofde en na 3 maanden kreeg ik gelijk de MODEM was kaduuuuuuuuuuuk, dus snel bellen..............