Toon posts:

data kwijt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heb een packard bell easy note
en elke keer na een vastloper ben ik al mijn gegevens kwijt op de hardeschijf
als ik daarna scandisk draai onder dos vind hij alles terug maar noemt het dan map.001 map.002 enz
dit gebeurd ook met een andere hd
wat kan hier de oorzaak van zijn

Verwijderd

Topicstarter
niemand

• MPEG
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-10-2020
Ik ken het systeem helaas niet. Ik weet wel dat dit probleem vroeger vaak voor kwam als men in de BIOS de LBA mode voor de harddisk niet aan had staan. Maar dat is al een aantal jaartjes terug.

Misschien is je partitie tabel een beetje gaar?

AMD 64 X2 4800+ @2,41Ghz,
2048MB DDRRAM,
ATI X800GTO,
2x Samsung 930BF 19" TFT

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-04 18:11

Tuinhark

Retro

Tijdens een vastloper eerst een paar keer op CTRL+ALT+DEL drukken om te rebooten, ipv gelijk op de reset-knop drukken? Win9x vindt dat wel fijn namelijk, dan doettie nog ff z'n best om de boel te saven.

NB: Dit geldt alleen met voor het geval dat je een blauw scherm voor je neus hebt. En zelfs dan hoeft CTRL+ALT+DEL niet te werken en zul je alsnog op de reset-knop moeten drukken.

:Y)

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
backuppen en total format

wilt nog wel eens helpen...owjah en foutcontrole natuurlijk aan (in Partition Magic kan je dit uitzetten).

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 20 januari 2002 01:44 schreef CyrusTheVirus het volgende:
Misschien is je partitie tabel een beetje gaar?
het gebeurd ook met een andere (nieuwe) hd dus daar kan het niet aan liggen

het gebeurd dus na een blauw scherm waarbij zelfs ctrl-alt-del niet werkt en op de notebook zit geen resetknop dus kan ik hem alleen aan en uitzetten en dan is hij bijna alles kwijt en moet ik windows weer opnieuw installeren
maar wordt het nu wel een beetje zat om bijna elke keer alles opnieuw te installeren(om de 2 a 3 dagen)
of is hij gewoon opweg naar de eeuwige jachtgronden
Pagina: 1