Joo mede tweakers,
kheb van iemand een supermatch monitor gehad, een 21 inch dus das wel vreed
. Nu is het zo dat er een macintosh aansluiting op zit.
Nu heb ik van die machintosh de pin out gezocht en van een gewone DB15 de pinout. FF gesoldeerd en klaar
Ik heb de 3 kleuren en de 3 bijbehordende grounds aan mekaar geknoopt op de juiste manier, en de H en de V sync aan mekaar. Ik heb wel beeld en tis groot. Maar het beeld is wazig, de hoger je resolutie de waziger je beeld word.
echt hoofdpijnmodus
Ook zijn er nog kabeltjes zoals monitor sese 0,1,2 (ook wel monitor bit genoemd)
Wie helpt mij? ik snap het een beetje maar niet waarom hij zo wazig is
. Moeten die bit stekkertjes ook nog aan mekaar doorverbonden worden? en zo ja op welke aansluitingen?
Ik zal zo nog ff de pin outs van beide stekkers posten met uitleg wat bij mij aan mekaar hangt.
Alvast bedankt
kheb van iemand een supermatch monitor gehad, een 21 inch dus das wel vreed
Nu heb ik van die machintosh de pin out gezocht en van een gewone DB15 de pinout. FF gesoldeerd en klaar
Ik heb de 3 kleuren en de 3 bijbehordende grounds aan mekaar geknoopt op de juiste manier, en de H en de V sync aan mekaar. Ik heb wel beeld en tis groot. Maar het beeld is wazig, de hoger je resolutie de waziger je beeld word.
echt hoofdpijnmodus
Ook zijn er nog kabeltjes zoals monitor sese 0,1,2 (ook wel monitor bit genoemd)
Wie helpt mij? ik snap het een beetje maar niet waarom hij zo wazig is
Ik zal zo nog ff de pin outs van beide stekkers posten met uitleg wat bij mij aan mekaar hangt.
Alvast bedankt