Toon posts:

GForce 2, maar welke videoplanken fabrikant

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
De topic zegt het min of meer wel... Ik wil een G Force 2 kaart aanschaffen met 64 MB, maar nu zit ik weer met welke fabrikant.

Moet ik nu een Asus, Elsa, Leadtek of nog iets anders hebben? Welke is het snelste? :-)

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:03
Wat wil je aan extra opties? Als je bijvoorbeeld een goeie TV-out wil dan kom je al snel bij MSI terecht bijvoorbeeld. Dat soort dingen. Hecht je aan een gekleurde kaart :) Rood of Blauw. Wil je hem OC?

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Verwijderd

Topicstarter
De TV-Out is voor mij niet belangrijk. Ik wil het er wel op hebben, maar zal het voorlopig niet gebruiken. De kleur van de plank is ook niet spannend genoeg.

Nee, ik wil graag weten welke plank het snelste is van alle fabrikanten. Ik neem aan dat er qua performance toch wel verschil in zit?

Verwijderd

Op donderdag 17 januari 2002 13:58 schreef Verbrugge het volgende:
De topic zegt het min of meer wel... Ik wil een G Force 2 kaart aanschaffen met 64 MB, maar nu zit ik weer met welke fabrikant.

Moet ik nu een Asus, Elsa, Leadtek of nog iets anders hebben? Welke is het snelste? :-)
Tip, check de site's van de fabrikanten :7

Verwijderd

Ik zou ook even kijken naar de GeForce 3 Ti-200

Qua prijs ( bijna) gelijkwaardig aan de GeForce 2, qua prestaties superieur :7

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Kijk deze vraag wordt wel 5 keer of meer per week gesteld. Als je ff de search gebruikt vind je genoeg topics over hetzelfde onderwerp, spit die eens door. Zo hoeft niet iedereen keer op keer argumenten aan te leveren.

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:05
idd, maar als je toch € uitgaat geven, koop dan de gf3 ti 200 van leadtek. een Nvidia bassed chip met grote oc mogelijkheden ;)

kost d8 ik €289,-

Verwijderd

Leadtek , Elsa , Asus , Hercules etc....... zijn allemaal A merken die gebruik maken van betere 2d en 3 d filters dan bijv B merken , die B-merk kaarten werken ook gewoon perfect alleen is de kwaliteit wat minder en is de kaart vaak wat minder uitgebreid met extra's enzo

Check de Search op Got , de revieuws op Tweakers.net en de site van de fabrikant er maar is op na.

Verwijderd

[topic=305287/1/50]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.