Toon posts:

Hoe werkt poledit met novell?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik wil mijn novell 4.11 netwerk extra goed beveiligen, daarvoor wil ik policies gebruiken.Ik werk met computers die Win 95 en Win 98 als besturingsysteem hebben.

Nu wil ik graag weten wat ik allemaal precies moet doen om Poledit goed te laten functioneren op mijn netwerk....kan iemand mij een handleiding leveren of uitleggen wat ik precies moet doen om dit te installeren en toe te passen?

Groetjes Trinxie

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 15:02

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

He moet de policy files in sys:public zetten meen ik.

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;q181928
By default, Windows 98 automatically attempts to download computer and user policies from the Netlogon directory on a Windows NT server or the Public directory on a NetWare server. This default location can be overridden in a policy file setting. If no server is present, Windows 98 uses the settings currently on the computer unless a manual update path for a policy is specified in the system registry.

Braaikamer - Smoke&BBQ

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 17 januari 2002 14:06 schreef Koffie het volgende:
He moet de policy files in sys:public zetten meen ik.

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;q181928
[..]
Ik weet dat je dat in sys:public moet zetten, alleen ik zit met die instellingen zoals die namen hoe moet ik die neerzetten?

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 15:02

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

euh.. zelf ook ff googlen misschien :?
iig ntconfig.pol voor een NT(4)bak.
De rest weet ik niet meer.

Braaikamer - Smoke&BBQ

Verwijderd

Ik wil mijn novell 4.11 netwerk extra goed beveiligen, daarvoor wil ik policies gebruiken.Ik werk met computers die Win 95 en Win 98 als besturingsysteem hebben.
Als het je _puur_ om de policies gaat, kun je het beste Zenworks for Desktops gebruiken ( StartersPack is gratis te downen bij Novell ). Vanuit een Zenworks Policy Package kun je zo policies defineren en in je NDS hangen om ze aan je gebruikers te distribueren. In deze Policy Packages kun je tevens .adm files importen, Zenworks for Desktops 3(.2) ondersteunt ook GroupPolicies voor Windows 2000.