DVD-RAM+DVD-RW+DVD+RW waarom niet?

Pagina: 1
Acties:

• Namoh
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-01 16:32
Aangezien mijn vraag in een ander topic niet is beantwoord, heb ik er maar een nieuw topic voor geopend. Heb via de search al gezocht, maar ook niks gevonden.

Waarom komt er geen DVD-writer uit die:
DVD-RAM, DVD-RW, DVD-R en DVD+RW kan writen en rewriten?

Er wordt bij CD-writers al gewerkt met meerdere lasers, dus dat kan volgens mij het probleem niet zijn.

De fabrikant die met zo'n apparaat komt heeft een gat in de markt naar mijn mening.
Reden: iedereen zal het apparaat willen hebben, omdat het dan niet meer uitmaakt welke techniek de standaard wordt!!!

Zie ik het nu te simpel? :?

GRAAG REACTIES

PS. Indien er links worden gegeven, geef dan links naar nuttige sites en niet naar sites waar staat wat de verschillen onderling zijn: dat weet ik wel. Niet lullig bedoeld, maar in het vorige topic is dit namelijk wel gedaan.

• Namoh
Euh, KICK!

• cjdijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-04 13:35

cjdijk

Hans favoriete radiostation

Ik denk dat de vraag naar zo'n model toch wel tegen zal vallen.
De genoemde systemen wijken compleet af van elkaar,
daardoor zal zo'n drive die alles aankan toch wel 2 maal duurder zijn dan een die slechts 1 formaat aankan.
Waarschijnlijk wordt het trouwens toch de DVD+RW.
Die is namelijk WEL uitwisselbaar met (de meeste) standalone huikamer DVD spelers, en is tevens geschikt voor
meerdere sessies data cd's.
Dat is bijvoorbeeld die van HP, kost minder dan 500 euro.
Het is wel jammer dat de schijfjes zelf nog zo duur zijn.
Voor de prijs van 1 orginele DVD film koop je slechts 2 DVDR schijfjes, loont niet echt.

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Verwijderd

ik wacht eerder op een dvd writer die DVD+RW en DVD+R kan... RW is allemaal wel goed, maar voor 90% van de schijfjes die ik zou maken, ga ik de data der op laten staan, dus hebbik R nodig, en R is trouwens goedkoper dan RW...

nog effe wachten dus

• Namoh
Volgens mij is er dus wel een grote markt voor zo'n brander, aangezien er een hele hoop mensen nog geen DVD-brander kopen, omdat ze niet weten wat de verschillen zijn (geen Tweakers!) en welke de standaard wordt.

Ik denk dat toch zeker meer dan 70% van die mensen (die dus wel WILLEN/KUNNEN kopen, maar nog wachten ivm onduidelijkheid standaard) zo'n brander zouden aanschaffen als ie er was.

Maar aangezien ik nog niks gehoord heb over zo'n apparaat zal er wel een reden voor zijn, ook al is die reden mij nog totaal onbekend.

IEMAND?

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:25

backupdevice

No Risk , Full Push

Die DVD branders van HP zou je wel kunnen kopen, die hebben 99% zeker de juiste standaard.

Maar 99% is geen 100% (8> dus ff wachten tot april

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

• Packardhell
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:17
Stond laats een artikel over in de Computer!Totaal. Dat DVD-RAM wordt het niet. Ik geloof dat degene waar Philips en Sony achter staan de grootste kans maken.

En waarom alles niet in één?

Kunnen een paar redenen zijn:

- Technisch niet mogelijk;
- Rechter verhaal;
- Kwa winst niet interressant.