Dan vil ik het liever op met lijm en plak daar vervolgens koperen draadjes op.
dat gaat dus helemaal niet werken.Op donderdag 17 januari 2002 13:51 schreef bazs2000 het volgende:
Lijkt mij een hels karwei om het zo te doen.
Dan vil ik het liever op met lijm en plak daar vervolgens koperen draadjes op.
ik denk dat die gast gewoon geluk heeft gehad, als je het zo gaat proberen dan is de kans dat het mislukt zo groot. en echt permanent zal het ook niet zijn, met een gewone tb of duron vervaagde het bij sommige mensen ook naar een tijd.
Verwijderd
In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3
Dat grafiet krijg je er nooit meer uit
Verwijderd
Hey nostra, vorm jij een homo duo met Rick2001 ofzo? En hebben jullie een kind geadopteerd, jullie hebben allebei hetzelfde fototje onder je naam staan!Op donderdag 17 januari 2002 14:33 schreef NoStra het volgende:
Als je dit probeert...en je raakt de ground met grafiet..dan kun je nooit meer je Xp unlocken volgens mij..
Dat grafiet krijg je er nooit meer uit
jawel en nu nog geinstalleerd staan ook.Op donderdag 17 januari 2002 14:21 schreef NoStra het volgende:
Salvador..ik heb het al een keer gevraagd. Maar heb je geen chatprogje zoals icq, msn of irc?
contact me maar op msn volgens mij gebruik ik daar gobotest@hotmail.com (let maar niet op de naam want zoals die al doet vermoeden heb ik dit addres genomen om een keer msn te testen.) en icq is nog steeds 4630141 maar die heb ik ff niet geinstalleerd. (hoewel ik je wel geauthorised had laatst)
Verwijderd
klopt, maar ik het met plakband (doorzichtig) afgeplakt. En dat werkt!!! (tip voor iedereen!)Op donderdag 17 januari 2002 13:56 schreef salvador4 het volgende:
[..]
dat gaat dus helemaal niet werken.
ik denk dat die gast gewoon geluk heeft gehad, als je het zo gaat proberen dan is de kans dat het mislukt zo groot. en echt permanent zal het ook niet zijn, met een gewone tb of duron vervaagde het bij sommige mensen ook naar een tijd.
Ik ben dan wel geen Nostra noch Rick 2001, maar ze hebben toch echt 2 verschillende foto's hoor!Op donderdag 17 januari 2002 14:39 schreef SALLY het volgende:
[..]
Hey nostra, vorm jij een homo duo met Rick2001 ofzo? En hebben jullie een kind geadopteerd, jullie hebben allebei hetzelfde fototje onder je naam staan!
Verwijderd
En dan?.....gaat van het ene op het andere moment de multiplier weer terug naar standaard? Ook als je PC aanstaat of loopt ie dan vast?Op donderdag 17 januari 2002 13:56 schreef salvador4 het volgende:
[..]
dat gaat dus helemaal niet werken.
met een gewone tb of duron vervaagde het bij sommige mensen ook naar een tijd.
Verwijderd
Maar geef toe, ze lijken wel heel erg op elkaar!Op donderdag 17 januari 2002 22:20 schreef CaseBuster het volgende:
[..]
Dit is het bewijs:
Rick2001:[afbeelding] NoStra: [afbeelding]
Verwijderd
Het gaat nu wel een beetje offtopic, maargoed.Op donderdag 17 januari 2002 23:02 schreef SALLY het volgende:
[..]
Maar geef toe, ze lijken wel heel erg op elkaar!
Er zijn toch nog wat verschillen:
Nostra
is kaal
kijkt scheel
hoofd is smal
heeft witte trui
Rick2001
heeft haar
kijkt recht vooruit
hoofd is breed
heeft witte trui met rode kraag
De enige gelijkenis is dat het allebei babies zijn.
LOL case closedOp donderdag 17 januari 2002 23:02 schreef SALLY het volgende:
[..]
Maar geef toe, ze lijken wel heel erg op elkaar!
Verwijderd
Ja. Met een goeie kwak zaad schijnt trouwens ook erg goed te gaan.Op donderdag 17 januari 2002 23:23 schreef Mathizsias het volgende:
Er staat dat een gozer zn Xp heeft unlocked met kauwgum !?!?!? Kan dat ?
Heb je ook nog normaal commentaar ergens op, of is het alleen maar zo'n onzin ? Blijf dan maar weg.Op donderdag 17 januari 2002 23:28 schreef SALLY het volgende:
[..]
Ja. Met een goeie kwak zaad schijnt trouwens ook erg goed te gaan.
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB
Verwijderd
Hey ho ho ho niet boos worden he angeltje! Ik heb eerlijk gezegd geen idee maar met de exact juiste toepassing van het product kauwgom moet het vast lukken! Heb er nog nooit van gehoord.Op donderdag 17 januari 2002 23:28 schreef Rick2001 het volgende:
[..]
Heb je ook nog normaal commentaar ergens op, of is het alleen maar zo'n onzin ? Blijf dan maar weg.