klinkt als supertech, of niet
Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day
Supertech?
Nee gewoon een breedbeeld van pak um beet 1200 Europieken.
In Engeland en Duitsland komt ie goed uit de vergelijkingstesten. Maar hier in Nederland schijnt niemand ervan gehoort te hebben. Ik heb m bij Speet zien staan en ook die verkoper was zeer lovend. Maar ja verkopers he
Dus ik denk vraag hier op Got even wat jullie ervaringen zijn
Nee gewoon een breedbeeld van pak um beet 1200 Europieken.
In Engeland en Duitsland komt ie goed uit de vergelijkingstesten. Maar hier in Nederland schijnt niemand ervan gehoort te hebben. Ik heb m bij Speet zien staan en ook die verkoper was zeer lovend. Maar ja verkopers he
Dus ik denk vraag hier op Got even wat jullie ervaringen zijn
Deze dusOp maandag 21 januari 2002 21:34 schreef wiki het volgende:
Niemand? Tis ook wel de MFW 82-430/8 DOLBY of MFW 72-430/8..

Hier een test v/d Xentia 82-490
http://www.homecinemachoice.com/testbench/Televisions/Grundig/GrundigXentia82.shtml
Ben zelf ook opzoek naar een breedbeeld en de Xentia vind ik erug mooi.
Ja inderdaad! Ikzelf wil graag de 72 cm versie.
Is het niet raar dat in Nederland er zo weinig over te vinden is?
er zal vast wel een premie voor die verkopers erop zitten... beetje B&O achtig zo op die voet...
http://www.home-entertainment.co.uk/grouptest_read.asp?ArticleID=1253&GroupID=1239
aardige breedbeeld vergelijkingstest
aardige breedbeeld vergelijkingstest
Klopt, het is best een dure tv, Sony/Philips is denk ik goedkoper, RAF verkocht ze d8 ik, ik heb er iig een folder vandaan van Grundig. Ze lijken idd op B&O's.Op woensdag 23 januari 2002 09:14 schreef wiki het volgende:
Wat trouwens wet stoer is, is dat er een VGA input(optie) opzit
Is opzicht niet zo vreemd dat de breedbeeld tv's van grundig bijna nergens te koop zijn. Althans ze zijn wel te koop, maar ze zullen meestal speciaal worden besteld, loop langs een elektronica boer, ik weet zeker dat een bedrijf als de harense smid deze tv zeker zal kunnen bestellen. Ik weet eigenlijk weinig van grundig breedbeeld tv's, maar ik weet 1 ding heel zeker, ze hebben de vetste on screen display van alle merken, dat staat zo strak op het beeld en verspringt nooit. En het beeld zal vast ook mooi zijn, ik heb zijn bolle beeldbuis broertje gezien en het geeft een echt mooi beeld, lekker helder en warm (philipsOp woensdag 23 januari 2002 09:14 schreef wiki het volgende:
LinuxFox, because penguins aren't even furry
Pagina: 1