Ik wil mijn duron 750 verder overclocken (nu @850) maar iedere keer pc rebooten om in bios temp te checken is erg omslachtig, welk proggie verschaft mij voldoende info over temperatuur en zijn deze proggies als freeware te vinden?
Verwijderd
Zoek eens naar de cd die bij het mobo hoort (als je die hebt). Vaak staan hier nog een hoop utilitys bij gepropt die je verder kunnen helpen.
MBM5 of de search.
MBM5 of wat ik heb HSmonitor
(Hardware sensors monitor)
dan kan je in je taakbalk een icoontje zetten met je temp erop
Voluit getypt: Motherboard Monitor 5Op donderdag 17 januari 2002 13:13 schreef bazs2000 het volgende:
MBM5 of de search.
Maar als je geen XP draait zou ik versie 4.18 nemen. draai ik ook. ik vind het wel wat fijner.
en dat zeg jij met je msi moboOp donderdag 17 januari 2002 13:32 schreef Jeff_P het volgende:
MBM5 of wat ik heb HSmonitor
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
ik heb ook 5 met xp maar ik vindt het wel goed werken behalve dat hij niet opstart met windows want dan geeft hij een foutmelding.Op donderdag 17 januari 2002 13:32 schreef maartenb het volgende:
[..]
Voluit getypt: Motherboard Monitor 5
Maar als je geen XP draait zou ik versie 4.18 nemen. draai ik ook. ik vind het wel wat fijner.
maar ik zou gewoon voor mbm5 gaan
Pagina: 1