Toon posts:

[Premiere 6.0] Updating playlist error?!?!?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Oke ik heb een probleem waar ik dus echt niet uit kan komen. Ik heb weinig hoop dat iemand mij hiermee kan helpen maar ga het toch proberen.

Ik heb een Canopus Strom RT Plus capture kaart werk met premiere 6.0.!
Was bezig aan een klein videootje, bij elke handeling die ik op de tijdlijn deed kwam er een tijd indicator met updating playlist in beeld! Heel irritant want ik heb het nog nooit gezien.
Overal gezocht maar kan er niks over vinden.
Ben met allerlei projecten bezig en ze doen het allemaal en geven ook geen updating playlist melding.

Het probleem is nu ook nog eens dat als ik nu telkens het project wil openen hij eerst zijn project laad en daarna gelijk de playlist wil updaten en nu komt het hier loopt premeier dus op vast!
Als ik premiere dan weer opnieuw wil opstarten komt hij niet verder dan checking device control en loopt dus weer vast. Als ik mijn pctje opnieuw opstart kan ik wel premiere weer open met device control maar zo gauw ik dat eene project weer open zit ik weer in de zelfde schijt.
Ik hoop dat er meer mensen zijn die gebruik maken van de Canopus Strom RT Plus, want ik denk dat het daar iets mee te maken heeft!

Mijn vraag ik is hoe zet ik die updating playlist uit!!!!!!?
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( |:(

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Het zal ongetwijfeld met de Storm te maken hebben, heel eerlijk gezegd, Canopus maakt goede en mooie hardware, maar de software/drivers laten te wensen over.

Wat je kunt doen is naar de premiere folder gaan, en het prefs bestand wissen. prem60.prf is het bestand.

Dan zijn alle preferences gewist en begin je schoon.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Verwijderd

Topicstarter
Gaan er dan geen andere dingen verloren?
Weet je toevallig ook waar dat updating playlist op slaat?

Verwijderd

Topicstarter
Daar is het probleem niet mee opgelost???
Hij blijft vastlopen!!

Verwijderd

Welke drivers gebruik je???? Als je versie 1.03 gebruikt probeer dan de updates op de canopus website(1.03a en 1.03b updates).
Of ga terug naar versie 1.02. Ze zijn momenteel bezig om de 1.03 opnieuw te maken omdat ze onstabiel zijn.

Leg je vraag voor op'tforum van de DV storm er lopen veel mensen rond daar die er verstand van hebben.
http://64.71.133.74/bforum/bforum.mv

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het probleem opgelost!
Ik heb de map waar mijn ruwe video bestanden in stonden hernoemt! Toen het project geopent, de video bestanden opnieuw gelinkt en dan doet hij het weer.
Het probleem toen was dat ik referenced avi files heb gecaptured. Dit blijkt premiere dus niet helemaal goed te onderstuenen! Misschien ligt het ook wel aan mijn hardware.
In ieder geval bedankt!
Pagina: 1