We work in the dark....We give what we have....Our doubt is our passion....and our passion is our task....The rest is the madness of art.---@ Henry James @---.
Ik kan je niet helpen, ik vrees dat je moet wachten tot ibm wat gaat doen. Ik heb hier nog een ServeRAID II liggen, ik zal eens kijken wat ie doet onder XP...Op donderdag 17 januari 2002 12:44 schreef DPG het volgende:
Ik heb in mijn pc een ibm serveraid 3H geprikt.
Deze werkt onder w2k pro prima, maar onder xp pro krijg ik hem niet aan de praat.
Ik heb de laatste bios en frimware(4.80) erop geflashed en ook de nieuwste driver geinstalleerd. Alleen ziet xp tijdens de install een serveraid 4xl inplaats van een 3h.
Iemand een ideeof moet ik maar gewoon wachten totdat IBM met een nieuwe driver komt?
tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN
Laat je dan nog wel ff horen wat die serveraid II doet?Op donderdag 17 januari 2002 12:59 schreef Tubby het volgende:
[..]
Ik kan je niet helpen, ik vrees dat je moet wachten tot ibm wat gaat doen. Ik heb hier nog een ServeRAID II liggen, ik zal eens kijken wat ie doet onder XP...
We work in the dark....We give what we have....Our doubt is our passion....and our passion is our task....The rest is the madness of art.---@ Henry James @---.