dwyslexy != luiheid !! Taalpuristen sla uw slag
Tja, als je kijkt, dat ze zelfs op 486's al koelers zette, dan is het denk ik met een P200 al helemaal noodzakelijk...
Het kan dus wel.. (Als er maar een voldoende grote heatsink op je proc zit, en er moet wel een beetje luchtstroming in je kastje zijn!)
Weet iemand of het dan gaat met ongeveer 2 fan's in de kast.
denk ut niet lukt hier ook niet met een origineel intel blok, denk dat je beter een afgeschreven socket 370 of A op kan zettenOp donderdag 17 januari 2002 12:17 schreef Four het volgende:
Me koeler is zo'n iceberg kreng, ongeveer een centimeter hoog. 21mm breed, artiekelnr: 112030.
Weet iemand of het dan gaat met ongeveer 2 fan's in de kast.
dat heppik ook op me P133 ... zit een AMD koeler op zonder fan. Ding wordt niet eens heet ... hoogstens een beetje warm ...
Wil wel me P166@180 ook passief gaan coolen, maar eerst modde in iets leuks
Moet me nieuwe gateway worden.
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Is een servertje van Laser. Die is van origine al passief gekoeld en het koelblok is nou niet echt bijzonder hoor. Gewoon een aluminium koelblokje, nauwelijks groter dan een socket7 koelblokje met fannetje.
Dus het is zeer zeker mogelijk hoor, zeker als je hem op 166mhz brengt (maar dat is misschien niet eens nodig).
Verwijderd
Maar nou was ik bezig met het testen van CoolEdit en hoe dat ging met opnemen van de Audio In. Dit deed ik omdat ik as. vrijdag de GrandMix 2001 op 538 wil opnemen. maar die duurt 3 uur!!! dus wou ik ff kijken of mijn pc wel snel genoeg was en hoe groot 3 uur aan uncompressed wel niet zou worden
Dus heb ik mijn pc gewoon op opnemen gezet en ik ben naar beneden gegaan
na zo'n 40 minuten ben ik naar boven gegaan en heb ik het opnemen stopgezet. Ik vond 40 minuten wel lang genoeg. daarna heb ik ook nog eens het zaakje gesaved als 32bits Stereo RAW data
maar daarna kwam ik erachter dat de fan niet aangesloten was
(met een grote heatsink
[ Vocal Trance Radio @di.fm ] [ Building ] [ Driving ] [ Relaxing ]
En hp koelt ook veel passief, iig tot een p3 500 zeker.
Verwijderd
Hij wordt (met halfords autotemp meter op de socket geklemd) stressed ong. 38°...
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
I reject your reality, and substitute my own.
Het koelblok dat ik gebruikte is een Socket A koeler van Spire (MA-nogiets). Een behoorlijk blok dus.
Ik zou als ik jullie was dus maar eens cjekken of die koeler er wel goed opzit ...
Daarnaast maakt bij mij de voeding t meeste lawaai, en ik durf t toch niet aan die passief te koelen
"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"
alle andere fans zijn uit
heb wel in de zomer (tijdje geleden nu al) gehad dat mijn kast (geen air flow, beetje stom) te heet werd... koeler is doorgebrand, proc werkte gewoon rustig door, intel is blijkbaar best kwaliteit
Op donderdag 17 januari 2002 12:28 schreef ZyberTEQ het volgende:
Maar nou was ik bezig met het testen van CoolEdit en hoe dat ging met opnemen van de Audio In. Dit deed ik omdat ik as. vrijdag de GrandMix 2001 op 538 wil opnemen. maar die duurt 3 uur!!! dus wou ik ff kijken of mijn pc wel snel genoeg was en hoe groot 3 uur aan uncompressed wel niet zou worden
daarna heb ik ook nog eens het zaakje gesaved als 32bits Stereo RAW data(goeie kwaliteit lijkt mij om om te zetten naar min 192kbits MP3)
Gebruik winrip, dan hoef je hem naderhand niet om te zetten in mp3. Ik heb het geprobeert, maar dan werd de file groter dan 2 gb, en kon ik hem niet meer bewerken...
Wel een proc hebben die sneller is dan 650 mhz geloof ik
Ennuh, ik ga hem ook vrijdag opnemen... met winrip...
(probeer voor de lol eens win 95 + word 2000 + frontpage 2000 op je 486 (dx2) Wedden dat je binnen 15 minuten geen word document met plaatjes kan openen)
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Ik heb er geen temp sensor op, dus ik weet niet precies hoe warm hij wordt.
Morali van het verhali: Ik denk dat het wel lukt om je CPU passief te koelen, gewoon ff proberen zou ik zeggen.
maar als hij toch te warm wordt, brandtie dan eerst door of zit er soort van beveiliging op?
Verwijderd
MMMMM
Verwijderd
Verwijderd