Heey dudes,
Ik ben opnieuw begonnen met het overclocken van mijn Athlon 800 CPU enneuh nu ben ik alleen met de MP aan de gang gegaan... mijn tactiek elke dag de MP een 0.5 hoger en die dag kijken of alles stabiel blijft lopen. Vandaag ben ik dus op MP 9.5 terechtgekomen (9.5 * 100= 950
) enneuh even het progje HEATUP van MBM laten draaien... Na 15 minuten werd mijn temp van de CUP niet hoger dan 41 graden (standaard coolermaster cooler tot 1.2 GHz). als ik nu verder ga met de MP tot bijv. 10 of 10.5 kan mijn CPU dan niet kapot gaan? Met FSB weet ik dat je je HD naar de klote kan helpen -> zelf ook al gehad) maarre zijn er met verhogen MP geen risico's?? Owja, ik heb mijn standaard core voltage nog niet veranderd, staat nu dus op 1.75 V.
Alvast bedankt!
Ik ben opnieuw begonnen met het overclocken van mijn Athlon 800 CPU enneuh nu ben ik alleen met de MP aan de gang gegaan... mijn tactiek elke dag de MP een 0.5 hoger en die dag kijken of alles stabiel blijft lopen. Vandaag ben ik dus op MP 9.5 terechtgekomen (9.5 * 100= 950
Alvast bedankt!
Oude computerspullen bewaren is cool, alleen waarom?!