@MrBee_RC
Ik denk het eerlijk gezegd niet, dan zou er constant data tussen de PC en de Palm verstuurd moeten worden. En omdat dat nogal traag gaat
Fun while it lasted: World Community Grid!
Verwijderd
Kijk eens naar PalmAMP (http://www.cosy.sbg.ac.at/~luke/home.cgi?ID=21), of zoek op bv www.palmgear.com
Hiermee kun je mbv je palm winamp besturen
Hiermee kun je mbv je palm winamp besturen
PalmAMP is voor een Palm Pilot, ik heb een M505 (de pilot is ook serieel, m505 usb)
@MrBee_RC
Verwijderd
Werkt in principe het zelfde de palm pilot en m505 zijn het zelfde(in principe) er is ook een seriele cradle voor de m505.
Het zou mogelijk moeten zijn !
Het zou mogelijk moeten zijn !
Kort vraagje:
Kun je actief gebruik maken van je verbinding met losse applicaties:
Dus zijn er programma's die data uitwisselen ofzo, en die je bedient met je Palm?
Waarschijnlijk wel, dus technisch gezien is het dan mogelijk, maar als je gezocht hebt en het er nog niet is, dan wordt het zelf programmeren
Kun je actief gebruik maken van je verbinding met losse applicaties:
Dus zijn er programma's die data uitwisselen ofzo, en die je bedient met je Palm?
Waarschijnlijk wel, dus technisch gezien is het dan mogelijk, maar als je gezocht hebt en het er nog niet is, dan wordt het zelf programmeren
de Palm heeft een Hotsync functie, ik kan bv websites "klaarzetten" op mn pc, deze worden dan bij de eerst volgende hotsync geupdate.
Of het mogenlijk is om continu verbinding te hebben weet ik niet.
Of het mogenlijk is om continu verbinding te hebben weet ik niet.
@MrBee_RC
Ik heb een Palm M100 en gebruik ook palmamp via de seriele poort. werkt als een trein. misschien bestaan er serieel naar usb converters die kan je dan gebruiken?
Hail to the king baby!
Verwijderd
Die Palmamp werkt prima met een seriele cradle.
Maar het zou lekker zijn als je b.v je CPU temp en dat soort dingen op je Palm kunt krijgen.
Iemand daar al succes mee?
Maar het zou lekker zijn als je b.v je CPU temp en dat soort dingen op je Palm kunt krijgen.
Iemand daar al succes mee?
De USB van de palm is dacht ik niet te gebruiken door homemade progs dus kun je die niet gebruiken voor dataverkeer voor BV winamp. Serieel wel en dan hoef je dus alleen maar een progje te hebben aan bijde kanten die de helezooi regelt.
Inderdaad, voor serieel zijn er er wel een aantal te vinden, voor USB helaas niet. Toch maar serieel cradletje kopen dan.
Cpu Temp, fanspeeds, etc op Palm zou zeker cool zijn.
Cpu Temp, fanspeeds, etc op Palm zou zeker cool zijn.
@MrBee_RC
Ik heb laatst een programma gdld waarmee het wel kan, via USB. Het heet RemoteMP3. Je kunt hem vinden op www.palm.com.
Ciau
Ciau
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Pagina: 1