Toon posts:

[Post] "Mijn eerste MOD"

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het lijkt mij leuk om te zien wat de eerste verbouwingen/moderations zijn geweest van de tweakers, om zodoende een overzicht te creeren van de creativiteit, en eventuele komende, nog NIET bestaande, mods/bedenksels zijn ook welkom!

Mijn eerste mod was het plaatsen van een Potmetertje in mijn eerste computer, een brute 386DX 40MHZ, waarmee ik het volume van de luidspreker kon regelen.

We zien wel of hier animo voor is.....

Suc6

• bitflusher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-08 10:31

bitflusher

flushed die *** pc

mijn eerste mod: hamer op een doode mobo >:) , zag er best spectaculair uit maar echt nut had het niet

• Bramster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:50
uhmmm....... een 220v fan in een P 75@100

ik had hem er trouwens wel verkeerd ingezet (zuigen) want de fan zelf werd superwarm en verwarmde de lucht die naar binnen ging, ehehe

Verwijderd

eeeehhm,

2 blowholes in de zijkant van mijn kast dremeen. Toen had ik de smaak te pakken en heb toen ook nog maar een logo erin gemaakt.

Verwijderd

Een tribal tekening op de zijkant van me HQ45 gemaakt...

Met merkstift >:)

Helaas geen pics beschikbaar ;(

Verwijderd

Ben zelf grof begonnen, gaten boren in de zijkant van m'n HQ08 ter hoogte van de cpu. Gat uitgezaagd voor de 80mm aan van vooronder en de 2 gaten in de achterkant, zodat er fangrills inkunnen. Oh, ja en het gat voor de kabels uitvergroot, dit allemaal met een decoupeerzaag (verdomd moeilijk manoevreren, maar eenmaal begonnen, makkelijker dan dremelen, en sneller).

So much for da beginning.....

• LeonM
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-10-2025
Ik had een Biohazard cut-out gemaakt in mijn kast, gespoten in een lichte en donkere metaalkleur en nog een drietal fans geplaatst.

Ook helaas geen pics ;(

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 09:18
M'n C64 (oud model) gespoten met blauw en paars metalic... (Ongeveer 12 jaar geleden >:))

Overigens was het geen echte autolak.. Ik weet niet meer wat het wel was, maar het gaf wel af, dus echt makkelijk was het niet!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:54
mijn 1e tweak.. een extra Molex-power connector vastmaken aan de voeding van onze 386 omdat er niet genoeg connectoren waren voor mijn 2e HD (80mb) :P

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Verwijderd

Volgens mij is er al zo een topic geweest. Kdoe gewoon weer mee. Autoradio in mijn PC gebouwd, toen kostte een een 1x writer nog iets van 2000 Euro. Bandjes dan maar :)

Verwijderd

Samen met een vriend een koffiezetapparaat gekoppeld aan de computer (das lekker voor 's nachts). Helaas was het zijn computer :'(

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 19:55

silitek

Tubes Only

http://httpd.chello.nl/~l.vanbeek1/

Mijn eerste mod........trouwens ook m'n enigste

Tubes....It's what make music music!

• ebras
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-02 02:07
Eerste MoD, een TRS-80, uitgehold, een 12" kleur erin, en een passend moederbord gevonden. Nu nog monteren, spuiten en...opstarten. Plaatjes komen als hij af is... Nieuw projectje misschien een PTT brievenbus mod :)

• merijnen
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-08 10:07

merijnen

Beam Me Up Scotty!

12 koelers erbij, blauw gespoten (moet enkel nog de voorkant), en de led's zijn in aantocht, dus binnenkort pics!! :P

Verwijderd

Snoertjes voor de pc speaker van mijn 286 met een echte luidspreker verbinden, zo was het geluid 10x beter.

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:37

chromeeh

the Gnome

Hmmmmm.... in m'n oude XT kast een 486 mobo gebouwd...
Nog nooit ben ik zo hard aant zagen geweest >:)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

• bugs
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-06-2024

bugs

www.bugs.nl

8 gekleurde 220v gloeilampen op m'n c64 aangesloten. Leuk om discotje mee te bouwen. Maar als echt mod telt mischien wel een cristal van m'n 386 vervangen, van 33 naar 40 Mhz. wel een 40Mhz proc, maar gewoon een 33Mhz coporc er in. Die werd wel goed warm! ;)

Celeron(cd0) 1000@1000,1.80V ASUS P2B-S Rev 1.03 BIOS 1014 beta 1a, 256@222,100Mhz/AMD k6-III+ 450@550,2.0V ASUS P5A-B rev 1.03 BIOS 1010, 256Mb@222,100Mhz

Verwijderd

net m'n eerste mod afgerond.. *D

blauwe ledjes in voorkant kast :9~
en D-led systeem van msi in 3,25' bay gebouwd :)

pics op http://www.casemodding.tk.

<edit>
sorry als de plaatjes een beetje langzaam inladen, hij staat op me eigen servertje
</edit>
Pagina: 1