Ik heb een tijdje terug een topic neergezet voor een site die als de resolutie lager wordt gezet de site toch dezelfde even groot blijft als waarin je hem gemaakt heb.
Dit is de index:
<html>
<head>
<title></title>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
</head>
<frameset rows="*,500,*" cols="*" border="0" framespacing="0" frameborder="NO">
<frame src="header.html" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="NO" noresize frameborder="NO">
<frameset cols="*,700,*" rows="*" border="0" framespacing="0" frameborder="NO">
<frame src="left.html" frameborder="NO" noresize scrolling="NO" marginwidth="0" marginheight="0">
<frame src="center.html" frameborder="NO" noresize scrolling="NO" marginwidth="0" marginheight="0">
<frame src="right.html" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="NO" noresize frameborder="NO">
</frameset>
<frame src="footer.html" frameborder="NO" scrolling="NO" marginwidth="0" noresize marginheight="0">
</frameset>
<noframes><body bgcolor="#FFFFFF">
</body></noframes>
</html>
Nou doet dit het perfect, maar ik wil graag het "center" frame opslitsen in een top en een midden, kan ik in de top de links zetten en dan veranderen ze in het midden.
Als ik dat doe en kijk in expl naar het voorbeeld ziet het er niet meer uit. Is hier een oplossing voor? BVD.
Dit is de index:
<html>
<head>
<title></title>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
</head>
<frameset rows="*,500,*" cols="*" border="0" framespacing="0" frameborder="NO">
<frame src="header.html" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="NO" noresize frameborder="NO">
<frameset cols="*,700,*" rows="*" border="0" framespacing="0" frameborder="NO">
<frame src="left.html" frameborder="NO" noresize scrolling="NO" marginwidth="0" marginheight="0">
<frame src="center.html" frameborder="NO" noresize scrolling="NO" marginwidth="0" marginheight="0">
<frame src="right.html" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="NO" noresize frameborder="NO">
</frameset>
<frame src="footer.html" frameborder="NO" scrolling="NO" marginwidth="0" noresize marginheight="0">
</frameset>
<noframes><body bgcolor="#FFFFFF">
</body></noframes>
</html>
Nou doet dit het perfect, maar ik wil graag het "center" frame opslitsen in een top en een midden, kan ik in de top de links zetten en dan veranderen ze in het midden.
Als ik dat doe en kijk in expl naar het voorbeeld ziet het er niet meer uit. Is hier een oplossing voor? BVD.
Wisdom lies not in obtaining knowledge, but in using it in the right way !!