Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Verwijderd
ik neem aan dat je dat scherm aan een andere pc hebt gehangen ???
My favourite roadsign of all time is: "Falling rocks". What am I meant to do with that information? They may as well just have a sign saying: "Random accidents ahead, life's a lotery, be lucky!"
Over die resolutie, ik had 'm op 1280*960 staan wat het maximale is, m'n 14" heb ik op 1024*768 staan, dus als ik die 15" op 1024*768 zou zetten zou het niet echt veel nut hebben.
En ik heb geen flauw idee hoe je de refreshrate instelt. (weet trouwens wel wat dat is)
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Sukkel, dan zou je toch tijdens je boot beeld moeten hebben.Op donderdag 17 januari 2002 10:44 schreef _BartmaN_ het volgende:
probeer de refreshrate en resolutie eens omlaag te zetten ...
ik neem aan dat je dat scherm aan een andere pc hebt gehangen ???
Citeerde hij de halve wereldbevolking..
Ohja, als je er een paar meppen op geeft heb je kans dattie het weer doet. Heb ik ook wel eens gehad... Verder zou je 'm stofvrij kunnen maken van binnen en de contacten schoonmaken maja, das niet echt de moeite bij een ouwe 15" bak..
My favourite roadsign of all time is: "Falling rocks". What am I meant to do with that information? They may as well just have a sign saying: "Random accidents ahead, life's a lotery, be lucky!"
Verwijderd
zoek eens uit welk merk scherm je hebt en zoek vervolgens op wat de maximale instellingen mogen zijn ...
en waar je je resolutie instelt kan je ook door het knopje geavanceerd of advanced te drukken en dan op het tabblad adapter of monitor
Heb je al een andere monitor kunnen regelen?
Ok, maar laten we eerlijk zijn.. Het was natuurlijk gewoon een domme opmerking.. En nogmaals, alstie in zijn BIOS geen beeld kan krijgen dan heeft het dus helemaal niks met Windows instellingen te maken he lieverd...Op donderdag 17 januari 2002 10:57 schreef _BartmaN_ het volgende:
eikel, noem iemand die probeert te helpen nooit een sukkel...
als dat het enige is wat je te melden hebt moet je je &*&&(*(^&^(^*() mond dicht houden ...
een foutje maken kan toch ???
daar kan je iemand ook normaal op wijzen... zonder te schelden....
Verwijderd
maar laten we inderdaad niet verder zeuren, die jongen heeft een probleem ... dat is belangrijker...
En hoe weet je dat dat de maximale resolutie is terwijl je niet eens weet of die naam het merk of het type is?
Waarschijnlijk staat ie dus op een "standaard monitortype"
maar op een te hoge resolutie waarmee je em vern**kt hebt ofzo.
Trouwens ik had voor die 15" een 14" en dat is dezelfde die ik nu dus gebruik.
(die resolutie van 15"was 1280*1024, en niet 1280*960, sorry)
Je ziet toch wel aan de refreshrate van de monitor dat ie dat niet aankan? Ik bedoel, hoeweinig Hz zal een 15" wel niet draaien op 1280x1024?Op donderdag 17 januari 2002 11:28 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
Okay, ik heb 'm dus zelf naar de klote geholpen, dat staat vast. Maar mijn redenering over die resolutie is dat als een 14" op 1024*768 kan dan moet die 15" toch een stapje hoger kunnen?
Trouwens ik had voor die 15" een 14" en dat is dezelfde die ik nu dus gebruik.
(die resolutie van 15"was 1280*1024, en niet 1280*960, sorry)
Dat doet toch gewoon pijn aan je ogen?