Athlon 1.4Ghz, 512mb DDR, Iiyama VM pro 450 19", Ati Radeon 8500 64mb, Audigy Player
Dat heb ik ook wel eens, best vreemd eigenlijk... Je zou zeggen dat het bij de provider ligt, ik heb Planet Internet, welke provider heb jij en ik ben ook benieuwd of iemand er een oplossing voor heeft!
Verwijderd
had hier vroeger ook moeilijk heden mee, als ik online was en als daarna mijn broer online wilde (mijn connector eruit, die van hem erin), moets ik hem ook altijd herstarten. andersom overigens niet, heel vreemd.
Ik heb hem nu (softwarematig)omgebouwd, zodat er een routerfunctie inzit. een switch erachter waar je vervolgens zo veel pc's aan kan hangen als je wil.
Ik heb hem nu (softwarematig)omgebouwd, zodat er een routerfunctie inzit. een switch erachter waar je vervolgens zo veel pc's aan kan hangen als je wil.
Ik heb xs4all als provider...het vreemde is dat als ik op die Imac ga internetten ik nooit die modem uit en weer aan moet zetten, maar op die andere PC wel.
Gelukkig ben ik niet de enoge die dit probleem heeft.
Ik gebruik overigens WinRoute op die proxy server, maar ik denk niet dat het daar aan ligt.
Gelukkig ben ik niet de enoge die dit probleem heeft.
Ik gebruik overigens WinRoute op die proxy server, maar ik denk niet dat het daar aan ligt.
Athlon 1.4Ghz, 512mb DDR, Iiyama VM pro 450 19", Ati Radeon 8500 64mb, Audigy Player
Gebruik je Windows 2000?
Heb je weleens netwerkkaarten omgewisseld in je pc?
Misschien dat windows die netwerkkaarten niet goed uit elkaar kan houden. Ik heb dit weleens bij iemand zien gebeuren. Kaartjes bij add/remove hardware verwijderd, in oude slot terug gestopt en het werkt weer goed.
Heb je weleens netwerkkaarten omgewisseld in je pc?
Misschien dat windows die netwerkkaarten niet goed uit elkaar kan houden. Ik heb dit weleens bij iemand zien gebeuren. Kaartjes bij add/remove hardware verwijderd, in oude slot terug gestopt en het werkt weer goed.
Jij bent degene die me opfokt!
JA JIJ!!!
Ik heb in die server maar 1 netwerkkaart gepropt met het ip adres 10.0.0.150 en die pc en die mac zitten ook in die range, dus 10.0.0.151 etc.. Voor de rest werkt het netwerk prima...
Verwijderd
ik gebruik altijd telnet om de modem te rebooten dan hoef ik tenminstte niet helemaal onder me bureau te kruipen =]
Echt een oplossing heb ik niet voor je probleem
Echt een oplossing heb ik niet voor je probleem
Pagina: 1