XS4ALL professional shared webhosting vraagje

Pagina: 1
Acties:

• pjonk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-12-2025
Bij XS4ALL heb ik een Shared webhosting account met een
advanced website abonnement.

Aangezien een advanced website geen MySQL ondersteunt en een professional abonnement wel, wil ik gaan switchen naar een professional abonnement.

Echter ik wil dat de migratie een beetje soepel verloopt dus ik heb de XS4ALL helpdesk gebeld voor wat meer informatie.
Ik vroeg o.a. of MySQL reeds geïnstalleerd en geconfigureerd is bij een professional account en dat je dat dus niet zelf hoeft te doen (heb ik wel eens ergens gehoord). De website van XS4ALL was hier niet geweldig duidelijk over.

Ik had natuurlijk toevallig iemand aan de lijn die pas bij XS4ALL werkte en het niet met zekerheid kon zeggen.
Maar goed kan iemand hier mij vertellen of MySQL reeds geinstalleerd/geconfigureerd is bij een professional abonnement van XS4ALL?
Alvast Bedankt,

It’s nice to be important but it’s more important to be nice

Verwijderd

Gezien de reacties op internet over XS4ALL, zou ik toch nog maar even verderkijken.

kijk bvb maar eens op

http://www.webhosters.nl/gegevens.php?id=677

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op vrijdag 18 januari 2002 07:25 schreef Lutjebroek het volgende:
Gezien de reacties op internet over XS4ALL, zou ik toch nog maar even verderkijken.

kijk bvb maar eens op

http://www.webhosters.nl/gegevens.php?id=677
Bereikbaarheid van de helpdesk is toch geen maatstaaf?
Neem je dat account voor een website of voor een vaste verbinding met de helpdesk?

Verwijderd

Als ikzelf de reacties lees van webhosters en op google zou ik niet kiezen voor XS4ALL.

En een helpdesk is best belangrijk voor beginners.
De meeste kleine vage bedrijfjes hebben geen helpdesk.
Dat zegt dus al genoeg

Verwijderd

Op vrijdag 18 januari 2002 16:19 schreef Lutjebroek het volgende:
Als ikzelf de reacties lees van webhosters en op google zou ik niet kiezen voor XS4ALL.

En een helpdesk is best belangrijk voor beginners.
De meeste kleine vage bedrijfjes hebben geen helpdesk.
Dat zegt dus al genoeg
xs4all is nou niet bepaald een klein vaag bedrijf, of hun webhosting en helpdesk goed is is een ander verhaal

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op de in dit topic genoemde link zie ik kritiekop helpdesk/bereikbaarheid en positieve response over kwaliteit van hosting...
Pagina: 1