Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Dat ligt IMO aan dat "zachte" prijsje. Is dat zo rond de <100 euro dan zou ik deze maar ff nemen, als hij duurder is zou ik persoonlijk liever doorsparen, zo'n computer als jij in gedachte heb is best duur
Ik zou eerst eens gaan onderzoeken hoe en of je dat systeempje kunt upgraden..
Als het bordje nog coppermines slikt, zou een celeron 1100 bijv. best een leuke upgrade zijn.. In combinatie met een nieuwe video-kaart kun je nog best een tijdje vooruit, en kun je alsnog gaan sparen voor een volgend systeem..
(En vergeet niet dat die XP1800+ over 2 jaar ook al weer behoorlijk verouderd is!)
Als het bordje nog coppermines slikt, zou een celeron 1100 bijv. best een leuke upgrade zijn.. In combinatie met een nieuwe video-kaart kun je nog best een tijdje vooruit, en kun je alsnog gaan sparen voor een volgend systeem..
(En vergeet niet dat die XP1800+ over 2 jaar ook al weer behoorlijk verouderd is!)
Ik wil zo te zien een systeem wat heel veel op die van jou lijkt over hoeveel meot ik dan denken (zonder monitor)Op donderdag 17 januari 2002 10:22 schreef PromWarMachine het volgende:
Dat ligt IMO aan dat "zachte" prijsje. Is dat zo rond de <100 euro dan zou ik deze maar ff nemen, als hij duurder is zou ik persoonlijk liever doorsparen, zo'n computer als jij in gedachte heb is best duur
en het prijsje is rond de 250 eur
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Verwijderd
hmmm zou ik nog ff doorsparen, €250 voor zo'n bakkie vind ik wat veel
voor €250 heb je al een Duron en nieuw mobo!
Ik ben het met je eens dat het wat veel is voor zo'n systeem.. Maar alleen met een nieuw mobo en een duron schiet je niet veel op.. (stiekum wordt het toch nog wel duur!)Op donderdag 17 januari 2002 10:36 schreef fmercury het volgende:
hmmm zou ik nog ff doorsparen, €250 voor zo'n bakkie vind ik wat veelvoor €250 heb je al een Duron en nieuw mobo!
Maar zonder monitor heb je er weinig aan, dus die moet je sowieso kopen.
Ik zal die van je pa overnemen.
als je echt een vette pc wilt met alles erop en d`r aan ben je al snel 4 a 5000 piek kwijt (inclusief monitor)
Ik zal die van je pa overnemen.
als je echt een vette pc wilt met alles erop en d`r aan ben je al snel 4 a 5000 piek kwijt (inclusief monitor)
Wat ik er mee wil gaan doen?
divx kijken gamen beetje school doen netwerk gaan leren
en ik hoef geen monitor omdat ik nog 17 en 15 heb staan hiero en ik hoef ook geen boxen (oid) te hebben (maar of dat scheelt) want ik gebruik me stereo, ook een geluidskaart heb ik al (crappy one but who cares)
denk dat het geld voor al in de proc,mobo,video kaart en geheugen gaat zitten want ik heb laatst een 30 gig gekocht dus dat hoef ik ook niet te hebben.
divx kijken gamen beetje school doen netwerk gaan leren
en ik hoef geen monitor omdat ik nog 17 en 15 heb staan hiero en ik hoef ook geen boxen (oid) te hebben (maar of dat scheelt) want ik gebruik me stereo, ook een geluidskaart heb ik al (crappy one but who cares)
denk dat het geld voor al in de proc,mobo,video kaart en geheugen gaat zitten want ik heb laatst een 30 gig gekocht dus dat hoef ik ook niet te hebben.
ik zou je pa max 250 gulden bieden 
als ie dat niet genoeg vind dan heeft ie pech en staat de pc in de kast nix te doen...... en na een tijdje komt ie dan vanzelf "te leen" bij jou te staan
250 euro is echt te veel
over t upgraden, uhm GF2 mx 400 dr in en je kan weer een tijdje mee voor weinig doekoes (evt kijken of je de cpu een tikkie van oc'en)
als ie dat niet genoeg vind dan heeft ie pech en staat de pc in de kast nix te doen...... en na een tijdje komt ie dan vanzelf "te leen" bij jou te staan
250 euro is echt te veel
over t upgraden, uhm GF2 mx 400 dr in en je kan weer een tijdje mee voor weinig doekoes (evt kijken of je de cpu een tikkie van oc'en)
| Specs! | IRC is just multiplayer notepad | }:O |
Of 250 euro teveel is is nog maar de vraag.
Als er een 24x plextor cdbakker in zit, met een nieuwe DVDspeler, TVkaart, SBlive kaartje, NIC en dat met 4X 60GB hdd, dan is het te betalen.
Als er een 24x plextor cdbakker in zit, met een nieuwe DVDspeler, TVkaart, SBlive kaartje, NIC en dat met 4X 60GB hdd, dan is het te betalen.
heheheOp donderdag 17 januari 2002 21:08 schreef terw_dan het volgende:
| Specs! | IRC is just multiplayer notepad | }:O |
dat zal er wel niet in zitten heOp donderdag 17 januari 2002 21:08 schreef terw_dan het volgende:
Maar ja, als er een 17 inch (of meer) monitor al bijzit, zou k het doen. Hoef je die niet te kopen, en heb je een tweede computertje erbij als mp3 speler ofzo
Pagina: 1