Toon posts:

Ik zoek nog steeds nieuw mobo (2dehands)

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik zoek nog steeds een nieuw microATX socket370 plankje met een 4xAGP slot. :9
Heb al een vraag in V&A geplaatst (week terug), en heb al 2 aanbodjes gechecked, die de enige micro ATX socket370 aanbodjes waren :(
Een synactix 1 die ik heel graag had willen kopen, helaas al verkocht ;(
En een msi nogwat die maar 2xAGP had |:(

Mijn vraag is dus: (8>

Heeft iemand toevallig nog zo'n plankje liggen :?
Of weet waar ik er goedkoop aan kan komen :?
Mijn budget gaat tot 90 euro ofzo :'(
Komt allemaal door die #$#@$@ packardhell bah :r

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-08 10:54
Performance vershil tussen AGP 2x en AGP 4x (nee, je hebt maar 1 AGP-slot, niet 2 of 4) is minimaal. Waarschijnlijk zelf tegen het onmeetbare aan, terwijl de stabiliteit (zeker van de eerdere mobo's met AGP) vaak negatief wordt geinvloed.
Mijn oude BX-mobotje heb ik altijd op 1 stapje langzamer gehouden op AGP-niveau, voor de stabiliteit.

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Verwijderd

Ga naar T.Net Vraag & Aanbod :)

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
een nieuw tweedehands modem...das apart :D

maar... www.tweakers.net/aanbod.dsp nix voor jou :? ;)

Verwijderd

easy... it's me Tellu =]

Verwijderd

In de pc van mijn ouders zit er een... merk onbekend, maar 't is een BX 440je, met zowel een slot 1 als een socket 370 aansluiting. tevens zowel AT als ATX ps-aansluiting :D

als ik 'm even voor je aantrap kan ik 't controleren, maar volgens mij kon die agp dinges echt op 4x, niet dat ik dat gebruik met de v'kaart die er nu inzit maarja...

als je me aan een ander micro of baby-AT (AT!! want 't spul draait in een AT kast) helpt mag je deze hebben!

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 09:18
Op donderdag 17 januari 2002 09:06 schreef GarBaGe het volgende:
Mijn oude BX-mobotje heb ik altijd op 1 stapje langzamer gehouden op AGP-niveau, voor de stabiliteit.
AGP 1x of AGP 2x merk je nog wel, (maar 1x gaat ook al redelijk snel). Verschil tussen AGP 2x en AGP 4x merk je inderdaad bijna niet.. (misschien dat je het aan de score van 3D-mark kunt zien, maar met spellen enzo niet echt!)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-08 16:34

Exirion

Gadgetfetisjist

Vraag & Aanbod

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.