Wat vinden jullie?
Ik vind hem wel cool
P.S.Helaas heb ik geen TweakersHuiskamer, dus moest het maar hier posten.
een autopetOp donderdag 17 januari 2002 03:59 schreef RolfLobker het volgende:
SUPER!!!
Wat is het?
Verwijderd
Lijkt me niet, maar wat is het nu echt?Op donderdag 17 januari 2002 04:10 schreef larry_ellison het volgende:
[..]
een autopet
Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P
Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
O....maar uuuh je bent wel de eerste die het kent, dus toch weer nieuw.Op donderdag 17 januari 2002 04:26 schreef HlpDsK het volgende:
Een 80 naar 60 mm fanduct voor op je HSF. En met ledjes er in.
Dit is oooouuuudddd.
Ja dat zeker Fl 121,- 55 voor z`n ding.Op donderdag 17 januari 2002 04:49 schreef Pimpimmers20 het volgende:
Ik ken het ook
Dus ik ben de 2de maar het ziet er leuk uit maar is wel een beetje duur voor een converter.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
I see dead pixels...
Je kan de kleuren selecterenOp donderdag 17 januari 2002 10:37 schreef Turb0M4n het volgende:
Die verschillende kleuren zijn echt slecht!!!!!!!
Ik had liever gezien dat er alleen blauwe leds in zaten. Nu doet het mij denken aan zo`n rasta-stuurhoes (je weet wel zo een die je altijd ziet in een suzuki alto, met een rood-groen-geel-blauwe hoes om het stuur.) Kan je er ook een kralenmat bij bestellen??
Kleuren zijn natuurlijk wel makkelijk aan te passen!! Maarja wie wil dat nou doen voor €55,-!!
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Verwijderd
Verwijderd
nog beter een 60->120Op donderdag 17 januari 2002 12:55 schreef hellfire_ultd het volgende:
Ken je zo'n ding niet krijgen om een 120mm fan op een 80mm heatsink te zetten?
Wanbeleid is ook beleid.