[Counter Strike online] wazige fout?

Pagina: 1
Acties:

• Liam
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-12-2023

Liam

Wat nou 1 proc is genoeg.. :P

Topicstarter
Ja, ik heb dus dat als ik Cstrike online wil spelen,
dat ik ff te horen krijg van half life:

"half-life cannot find multicast IP"

zoiets, ik zal, als ik het nog een keer tegenkom het eens ff opschrijven, iemand een idee?
Thnx anyway

If it bleeds, we can kill it!! |Werkbak specs|CCNP, bezig met Master.

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

FF mutli-hack uitzetten en gaan met die banaan! ;)

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

• Liam

Liam

Topicstarter
huh? wou je zeggen dat ik aan het cheaten ben? Ik heb HL net officeel gekocht om online te gamen, en het ging altijd goed, hoe kan dat dan :(
Enneuh, waar moet ik dat uitzetten dan?
Thnx Anyway

• SiErRa
  • Laatst online: 18:02
heb je toevallig meerdere netwerkkaarten in je pc zitten?
dan moet je bij de commandline van halflife ff +ip en dan je externe ip zetten

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-11 15:37
Op donderdag 17 januari 2002 09:07 schreef Liam_xi het volgende:

Thnx Anyway
Lees ff de faq die vind je bovenaan naast je prefs, daar vind je een mooi stukje over van die afsluitingen. Niet doen dus.

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Klik je niet per ongeluk op 'view game' ipv 'play cs' ?
Multicast IP, dat lijkt mij een server waar je als spectator naar connect.

Verwijderd

kijk hier misschien eens daar kan je (heel misschein)wat meer hulp krijgen.

directe linkstaat het antwoord niet vermeld

• RaDKiLL
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Yo Liam, het was een geintje...Getuige de ;) <--- 8er mijn post....
Ben je er inmiddels al uit?!

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Verwijderd

Op donderdag 17 januari 2002 08:09 schreef RaDKiLL het volgende:
FF mutli-hack uitzetten en gaan met die banaan! ;)
Eheheh lol..
Soms loop je, en dan wacht er iemand de hele tijd, en net als je bijna bij hem bent springtie voor je en skietie je dood.. Vette wallhacker! En dan zegtie ook nog:"Die zag ik aankomen!" :P. CS is echt verpest, ik speel het nooit meer!

• Liam

Liam

Topicstarter
Op donderdag 17 januari 2002 10:03 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
Lees ff de faq die vind je bovenaan naast je prefs, daar vind je een mooi stukje over van die afsluitingen. Niet doen dus.
Ik weet al een eeuwigheid dat je niet met
[idee]
Greetz en veel geluk, en dank jullie wel

Pieter Jan Hein
[/idee]

moet afsluiten, maar thnx anyway moet kunnen vind ik. Het is een regel, kort en niet echt een "doei en ik wil de groeten doen aan" regel.
De FAQ heeft het volgende erover te melden:
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken (zie latere uitleg).
voor de rest, dank

• Liam

Liam

Topicstarter
*kick*
niemand ?

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Op donderdag 17 januari 2002 11:21 schreef Amin het volgende:

[..]

Eheheh lol..
Soms loop je, en dan wacht er iemand de hele tijd, en net als je bijna bij hem bent springtie voor je en skietie je dood.. Vette wallhacker! En dan zegtie ook nog:"Die zag ik aankomen!" :P. CS is echt verpest, ik speel het nooit meer!
Dat is geen wallhack, jij ÜberN00b. Dat noemt men nou een goede geluidskaart hebben. Als jij namelijk zelf bij een muurtje blijft staan en je wacht, als er dan iemand vlakachter dat muurtje op je af rent dan hoor je dat dus echt wel. Met een beetje oefening kan je zelfs dan met het geluid gaan mikken en door de muur hem neerschieten. Tuurlijk wordt je als wallhacker bestempelt maar tis toch cool iets te kunnen waar iemand anders cheats voor nodig heeft >:)

MechWarrior || Monsters Game

• The Will
  • Laatst online: 19:19
Misschien heb je hier wat aan, lees vooral ff onderste reply

offtopic:
Btw Liam, wtf is er mis met DUK site? Forum + Begin page ligt plat en je krijgt nu leuke Webz 4 All error message :?

There is no magic.

• elf
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-05 10:14

elf

Amin zei:

Soms loop je, en dan wacht er iemand de hele tijd, en net als je bijna bij hem bent springtie voor je en skietie je dood.. Vette wallhacker! En dan zegtie ook nog:"Die zag ik aankomen!" . CS is echt verpest, ik speel het nooit meer!

Dit is natuurlijk helemaal waar, dat van die eikelige cheaters, maar dat soort mensen willen zo snel mogelijk zoveel mogelijk mensen hun spel verknallen dus gaan ze naar grote publieke servers. En het liefst dust ofzo.
Nu heb ik een tip voor je. Ga naar http://www.lanmaniax.com of http://www.cscentral.com en haal daar ff een paar goeie custom maps, en ga daar de juiste servers bij zoeken. Ik doe dat al een poosje en heb in die tijd weinig cheaters gezien, zeg maar gerust geneen

• Liam

Liam

Topicstarter
*kick*
Maar weet niemand nou hoe ik die stomme fout uit HL krijg??
Ik wordt er een beetje ziek van namelijk. Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben in heel NL met deze fout.

• The Will
  • Laatst online: 19:19
Hebbie die link die ik gaf al geprobeerd?

There is no magic.

• Liam

Liam

Topicstarter
ja, heb ook al een pak meeltjes richting sierra gestuurd, maar ja, de apen daar werken een beetje langzaam :(
voorlopig dus geen c-strike ff, k**zooi.
Heb je het legaal, werkt ut niet en is de support nog steeds bagger.

Verwijderd

1 word

FIREWALL

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-11 15:37
Bovenstaande post zou ook wel eens kunnen kloppen, maar misschien moet je ook een keer wat info geven, zoals je verbinding enzo,

Welke server probeer je naar te connecten en heb je al eens wat anders geprobeerd, Q3 ofsow.

• Liam

Liam

Topicstarter
Ok ok, er komt info aan:

Mijn bak:
CPU: Athlon 933

Broertjes bak:
CPU: Athlon 1400

Internet bak:
CPU: 133 Pentium 1

Verbinding: MxStream
Proxy: MS Proxy 2.0

Proxyclient is geinstalleerd, alles werkt.
Alles? Ok, het volgende heb ik getest en werkt dus naar behoren:
- MSN
- IE
- Opera
- Telnet
- Norton
noem de meuk maar op.
Counter Strike heeft ook gewerkt. Het werkte een week lang, daarna niet meer.
Mijn broertje speelt ook HL (jaja, die heb hem ook origineel, dus we hebben 2 kopien in huis) en hij heeft, behalve de CPU en de HDD's enzo eigenlijk de zelfde config als mij. We hebben allebei een nvidia kaart (zelfs dat is geopperd als probleem) ik heb een GeForce 1 en hij een GeForce 2, we gebruiken allebei de laatste Nvidia drivers. Bij hem werkt het altijd zonder dat er wat aan de hand is, bij mij geeft ie met enige regelmaat (dus niet altijd :? ) het " Couldn't Allocate Multicast IP port" Mijn broertje heeft dit nog nooit gezien. Het is niet alleen counterstrike die er last van heeft, maar HEEL Half-Life, dus ook Day Of Defeat, en Half-Life zelf. Het rare is dus dat ALLES het aan mijn internet connectie doet. Ook als ik packetfilter UIT zet in mijn proxy (packetfilter is een beetje het firewall idee in MS Proxy 2) krijg ik de melding.
Maar zoals ik al gezegt heb, ik heb het een week lang probleemloos kunnen spelen, en nu dus ineens niet meer, en ik heb ABSOLUUT 100% zeker niets veranderd, want ik heb ff me ghost-image terug gezet, en toen deed ie het nog, en nu dus niet...... (ja, ook het ghost-image van de server ja, dus de config waar hij ooit in heeft gewerkt).
Ik snap er de ballen meer van, Valve snapt er de ballen van, Sierra snapt er de ballen van, op Counter-Strike.net snappen ze er de ballen van, wat moet ik nu dus doen???

Bij voorbaat dank in ieder geval voor de paar tips...

- Heb je ideeen, hoe dom ze jouw ook mogen klinken, post het hier (p.s. dat is dus exclusief het "het-ligt-aan-je-floppy-drive verhaal").

[EDIT]
Ok ok, ik zal nog ff beschrijven wat ik allemaal aan het doen ben en wanneer het fout gaat.
- Ik start XP op.
- Ik ga eerst eens ff chillend internetten, mail checken, chatten dat soort meuk.
- 's avonds start men Counter Strike
Ik druk op play CS 1.3
Ik druk op play online
- ik krijg nu een schermpje (heel ff maar) te zien met "connecting to Valve" en nog wat half-life west ofzo (weet niet precies) eronder.
Daarna kom ik bij mijn servertjes waar ik op heb gespeeld uit. Ik druk eens op refresh om te zien of ut druk is.
Binnen no-time (vrij snel dus) is mijn hele serverlijstje geupdate. Ik doe eens strikerz.net adden. Alles ok,
ik refresh nog eens een keertje, en voila, alles ziet er ok uit.
- ik druk op "join game" en Cstrike verschijnt het schermpje "Starting Network (het bekende plaatje) en dan gaat ie ineens terug naar het scherm met alle servers, en dan staat er
"Couldn't Allocate Multicast IP port"
Ik heb er dus nu ook een screenshot van, ik heb het ff geparkeerd.
Hier is ie dan:
Afbeeldingslocatie: http://webz4all.com/duk/pictures/hl_error.jpg
Misschien is het nu wat duidelijker, ik heb dus deze fout en dan is het exit, ik heb nu al een lotgenoot gevonden, en het zuigt zwaar, hij heb ook geen oplossing nog.

• Liam

Liam

Topicstarter
*kick*
niemand??

Pagina: 1