nou zeg maar dat je de info die in je console naar een text file kan zetten ( copy - paste werkte niet
)
ehm deze dikke n00b volgt het niet helemaal meer
(gecnut k weet t)
maare stel ik heb net n foutmelding gehad , wat is dan stap voor stap de manier om deze melding op GoT te zetten ?
(vanaf kopieer en plak in je post snap ik het
)
(in /root/Desktop graag
)
(gecnut k weet t)
maare stel ik heb net n foutmelding gehad , wat is dan stap voor stap de manier om deze melding op GoT te zetten ?
(vanaf kopieer en plak in je post snap ik het
(in /root/Desktop graag
Verwijderd
Oke , n00b mode 
In een X-terminal (Konsole, A-term, E-term etc) kun je de text markeren met je muis met je middelste muisknop (wieletje indrukken) pasten. Werkt meestal wel
In je Desktop dir zal deze als txt file op je Desktop verschijnen, dubbelklikken op zal een editor openen. Dan met copy/paste of de hierboven beschreven tip kopieren ...
code:
1
2
| cd /root/Desktop commando > console.txt |
In een X-terminal (Konsole, A-term, E-term etc) kun je de text markeren met je muis met je middelste muisknop (wieletje indrukken) pasten. Werkt meestal wel
In je Desktop dir zal deze als txt file op je Desktop verschijnen, dubbelklikken op zal een editor openen. Dan met copy/paste of de hierboven beschreven tip kopieren ...
woehoe, selecteren ctrl+c en dan mid mouse werkt in opera , dank u (btw dit is de beruchte foutmelding , als je daar ook n oplossing voor weet de waarde veranderen maakt niet dan crashen apps nog steed, kan ik die dynamic loader niet updaten?
WARNING: Your system is running with a buggy dynamic
loader. This may cause crashes in certain applications
If you expericence crashes you can try setting the
environment variable __GL_SINGLE_THREADED. For more
information please consult (sec-04) TROUBLESHOOTING in
the file /usr/share/doc/NVIDIA_GLX-1.0/README.
X connection to :0.0 broken (explicit kill or server shutdown).
WARNING: Your system is running with a buggy dynamic
loader. This may cause crashes in certain applications
If you expericence crashes you can try setting the
environment variable __GL_SINGLE_THREADED. For more
information please consult (sec-04) TROUBLESHOOTING in
the file /usr/share/doc/NVIDIA_GLX-1.0/README.
X connection to :0.0 broken (explicit kill or server shutdown).
Op donderdag 17 januari 2002 03:17 schreef Gerrit83 het volgende:
code:
1
| commandodatjedeed 2>&1 > /root/Desktop/filenaampje.txt |
De '>' zorgt ervoor dat alles wat naar de 'stdout' gaat in plaats daarvan naar je file gaat.
De '2>&1' zorgt ervoor dat alles wat naar 'stderr' gaat in plaats daarvan naar 'stdout' gaat. En 'stdout' sturen we dus naar je file.
"He took a duck in the face at two hundred and fifty knots."
btw squat = cool ( hij heeft me gister ook geholpen
)
Verwijderd
En welke distro etc gebruik je. Lijkt me wel handig om te weten om je vervolgvraag te kunnen beantwoorden. Maar ik ga in
mode
ow jah , distro vergeten
Suse 7.0 (kernel 2.2.16 xfree 4.1.0 )
enne ikke ook in
hehe
Suse 7.0 (kernel 2.2.16 xfree 4.1.0 )
enne ikke ook in
hehe
I woke up
Weet er iemand een antwoord op de vraag? Over die error en hoe ik de dynamic loader kan vervangen?
Weet er iemand een antwoord op de vraag? Over die error en hoe ik de dynamic loader kan vervangen?
Overigens kun je ook je hele console dumpen met 'setterm -file /mijn/dump -dump'. Gebruik ik soms als ik iets van tty1 op GoT wil plakken.
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Pagina: 1