• Leipo
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
ik heb wel interrese gekregen voor dit spelertje:
Afbeeldingslocatie: http://athome.compaq.com/showroom/static/ipaq/images/big-person-audio-pa2.jpg
Compaq iPAQ Personal Audio Player PA-2

Compaq P/N: 168795-004

Dimensions & Weights
(L x W x H)
Unit: 2.7" x 2.2" x 0.8" (3.0 oz.)
Package: 10.4" x 7.5" x 2.5" (1)

Standard Features

64 MB MultiMedia Card (MMC) Memory for up to 2 hours of music
Open expansion slot for additional song capacity

Record and transfer songs from your PC using your Choice of Windows MediaTM Player 7 or MusicMatch Jukebox 6.0 software

Supports MP3 and WMA audio formats

Rugged aluminum face plate and high-impact plastic shell

Convenient fold-up earphones

Extended battery life - up to 14 hours

Backlit LCD panel

Powered USB connection port and cable included

Easy Access controls

Fully upgradable

No moving parts, for skip-free playback

Removable belt clip

Supports Microsoft® Windows® 98, 2000 or ME

Two AAA batteries included
Skip-free Digital Audio

With no moving parts, the iPAQ PA-2 delivers skip-free audio, virtually anywhere.

Solid aluminum face plate and high-impact plastic construction is ultra-durable. Drop the iPAQ PA-2 and never miss a beat.
Digital Music Anywhere

Small and lightweight. Travels anywhere, for music without bulky cassettes or CDs.

Compact, snug-fitting earphones deliver high-fidelity sound.

Belt clip lets you fasten the iPAQ PA-2 to your belt or backpack.

Features the smallest and most rugged 64 MB memory card available. Ready to expand with your audio collection.
Customize Your Music Collection

Popular MusicMatch Jukebox 6.0 and Windows MediaTM Player 7 software let you easily manage your music.

Easily create, organize and manage playlists on your PC and transfer them to the iPAQ PA-2. No more fumbling with LPs, cassettes, and CDs.

Add songs to your library in three different ways: record from a CD; download digital tracks from the Web; or add song files stored on your hard drive.

Create your own musical categories and easily locate specific songs, albums or playlists.
Included Digital Formats Deliver CD-quality Sound

Compressed CD-quality sound is delivered with a 85dB signal-to-noise ratio.

Holds two hours of digital-quality tracks. Choice of compression ratio makes for longer listening time with little sacrifice in sound quality.

Supports MP3 and WMA audio files-the most popular online formats.
ok na dit hele lulverhaal :7 : heeft er iemand hier al ervaring met dit kleine apparaatje en wat zijn de bevindingen? het word misschien de eerste mp3 speler die ik ooit gekocht heb en ik wil wel meteen een goede voor mijn zuur verdiende geld kopen :)

graag advies!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Hoe veel wil je er max. aan uitgeven? :)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• Leipo
  • Niet online
hij is te koop bij informatique voor € 165 en dan samen met nog een 64mb uitbreadingskaartje kom je op € 250

• Leipo
  • Niet online
ik zit eigenlijk nog te twijfelen:

zal ik deze kopen of zal ik wachten tot de creative nomad IIc weer leverbaar is?

welke zouden jullie nemen:

Compaq Ipaq PA-2
of
Creative Nomad IIc

?

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Ik moet eerlijk zeggen dat ik alleen een MP3-speler zou kopen met enkele GB geheugen. Ik heb zelf een iPaq met CF-slot waar ik een CF met MP3's bij heb. Maar 64 MB is wel errug weinig hoor! En van dat uploaden word je ook wel een keer gek. Ik zou eerder kijken naar een apparaatje als de iPod, maar die is ook veel duurder. Daarom vroeg ik hoeveel je eraan uit wil geven :)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• Leipo
  • Niet online
ik heb ook gedacht aan die GB dingen maar die vind ik veel te duur :)

ik luister vaak ook maar 1 album voor een lange tijd dus zoveel verander ik niet van nummers.. dus 1 keer in de week andere nummertjes op die 128 mb (koop er wel meteen 64mb bij) vind ik wel genoeg. als ik alle nummertjes die ik op dat moment zou willen luisteren bij elkaar zet kom ik maar op een paar honderd mb uit.. dan vind ik het zonde om een ipod of iets dergelijks te kopen met 5 gig of meer aan ruimte wat ik toch niet gebruik...

€ 275 vind ik toch wel de max dat ik uit wil geven aan een speler met 128mb aan ruimte (dus € 275 voor mp3 speler + uitbreiding naar 128mb)

grrr ik zie net dat de ipaq PA-2 in prijs gestegen is bij informatique :( als ik hem gisteren al besteld zou hebben dan was ie € 25 goedkoper :(

Verwijderd

1. prijs is idd gestegen bij informatique omdat die speler verkeerd geprijst was. als jij hem gisteren had besteld had je toch ook niet voor die prijs gekregen omdat de zelfde dag alle orders met die speler erin op hold zijn gezet.

2. heb er zelf een :)
vind het eem prima ding alleen het uploaden onder win xp gaat soms niet helemaal lekker. de ene keer is er niks aan de hand en upload je gewoon 121Mb zonder problemen. en een andere keer loopt die elke keer vast als die een paar procent heeft gedaan. opnieuw opstarten en nog een keer proberen is dan de enige oplossing. iemand ook dit probleem? en zo ja weet iemand ook een oplossing?
volgens alle sites die er te vinden zijn met deze speler zeggen dat voor xp de drivers er al standaard in win xp zitten in gebouwd, kan dus nergens nieuwe drivers downen ofzow. media player is ook helemaal up to date.

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-03 11:51
Ehm ja, misschien een beetje overbodig, ik weet niet of je al bij voorbaat van deze dingen af ziet, maar er is natuurlijk altijd nog een NAPA 380... moet je wel een CD-Burner hebben natuurlijk.

Verwijderd

lekker duidelijk... |:(

Verwijderd

Advies nodig?? :P

Ff wachten en één van deze kopen uit de Dataplay catagorie:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~poelert/edigitalorbitdataplay.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~poelert/mpmanmpd100.gifAfbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~poelert/eigervibradataplay.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~poelert/mpmanmpd200.gifAfbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~poelert/samsungyepp.gifAfbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~poelert/sewonsdp100l.gif

500MB ruimte op een schijfje ter grote van een euro....
Ik heb zelf een 32MB mp3 speler gehad, en al snel begin je het (dat was iig bij mij het geval) veelste irritant te vinden om de hele tijd dat ding aan te sluiten, en dan die drie liedjes up te loaden.......

Het enige dat je nodig hebt is geduld :z

Verwijderd

vind een hd gewoon geen goed medium voor een portable, veel te schok en val gevoelig.

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:30

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Op zaterdag 19 januari 2002 00:21 schreef Transparent_Ink het volgende:
1. prijs is idd gestegen bij informatique omdat die speler verkeerd geprijst was. als jij hem gisteren had besteld had je toch ook niet voor die prijs gekregen omdat de zelfde dag alle orders met die speler erin op hold zijn gezet.

2. heb er zelf een :)
vind het eem prima ding alleen het uploaden onder win xp gaat soms niet helemaal lekker. de ene keer is er niks aan de hand en upload je gewoon 121Mb zonder problemen. en een andere keer loopt die elke keer vast als die een paar procent heeft gedaan. opnieuw opstarten en nog een keer proberen is dan de enige oplossing. iemand ook dit probleem? en zo ja weet iemand ook een oplossing?
volgens alle sites die er te vinden zijn met deze speler zeggen dat voor xp de drivers er al standaard in win xp zitten in gebouwd, kan dus nergens nieuwe drivers downen ofzow. media player is ook helemaal up to date.
Jij hebt deze speler dus. Is die een beetje handig in de bediening? Er zit ook een Menu in (tenminste een menu-knopje...), wat kan je daarin instellen?

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• didio
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-02 10:36

didio

didio.nl

Op zaterdag 19 januari 2002 18:09 schreef Aerodynamic het volgende:
Advies nodig?? :P

Ff wachten en één van deze kopen uit de Dataplay catagorie:

[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]

500MB ruimte op een schijfje ter grote van een euro....
Ik heb zelf een 32MB mp3 speler gehad, en al snel begin je het (dat was iig bij mij het geval) veelste irritant te vinden om de hele tijd dat ding aan te sluiten, en dan die drie liedjes up te loaden.......

Het enige dat je nodig hebt is geduld :z
Hoe lang moet je dan nog wel niet geduld hebben, over die dataplay schijfjes word al meer dan een jaar gesproken, ik heb ze nog nooit gezien in nederland..

weinig tot niks..

• Stamper|IA
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-07-2017
Ik heb de pa-2 ook net sinds een week.
Echt een superdinkie! In het menu kun je zaken instellen zoals: Shuffle, Repeat(all, one), equalizer(rock, jazz, classical en custom), self test. Bij custom kun je de bass en treble zelf regelen. Hij is heel makkelijk te bedienen en de batterijen gaan lang mee. Het geluid is goed, alleen de bijgeleverde headphones zijn niet echt super. Ik gebruik oordopjes van m'n oude discman. Gelijk aanschaffen!

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:30

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Op woensdag 06 februari 2002 19:25 schreef Stamper het volgende:
Ik heb de pa-2 ook net sinds een week.
Echt een superdinkie! In het menu kun je zaken instellen zoals: Shuffle, Repeat(all, one), equalizer(rock, jazz, classical en custom), self test. Bij custom kun je de bass en treble zelf regelen. Hij is heel makkelijk te bedienen en de batterijen gaan lang mee. Het geluid is goed, alleen de bijgeleverde headphones zijn niet echt super. Ik gebruik oordopjes van m'n oude discman. Gelijk aanschaffen!
Is 't LCD wel goed leesbaar? Wat geeft hij er op weer tijdens het afspelen? Titel/Artiest/verdere ID3 info ??

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• Stamper|IA
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-07-2017
hij laat het volgende zien: tracknr, lengte van het nummer, titel en artiest. Dit alles scrollt continu.

Verwijderd

welke kleur achtergrond verlichting heeft ie ?
Pagina: 1