Nou ik heb voor het eerst freesco geprobeerd en alles werkt zoals het moet werken alleen nou krijg ik mijn irc niet meer aan de gang. Ik heb wat navraag gedaan en het lijkt er op dat de proxy het blokkeerd maar dat lijkt me weer zo stug omdat ik dus via telnet probeer te verbinden en dat lukt wel (althans hij vind de server maar krijgt geen inetd).
Ik heb dus naar mijn freesco gekeken en alles lijkt in orde. Ik kan icq-en en msn-en maar alleen dat irc wil dus niet.
Ondertussen heb ik nog wat extra's geprobeerd en krijg ik dus iedere keer de leuke melding dat irc.tweakers.net niet gevonden kan worden (eerst deed ie dat in mirc maar nu ook in visual irc
) als iemand een antwoord weet ik hoor het graag want vinden doe ik het niet echt....
[edit]
OK het lukt dus wel met Turbo IRC ofzo maar als iemand een oplossing weet voor MIRC zou ik het heeeeeeeeeel erg op prijs stellen.
Ik heb dus naar mijn freesco gekeken en alles lijkt in orde. Ik kan icq-en en msn-en maar alleen dat irc wil dus niet.
Ondertussen heb ik nog wat extra's geprobeerd en krijg ik dus iedere keer de leuke melding dat irc.tweakers.net niet gevonden kan worden (eerst deed ie dat in mirc maar nu ook in visual irc
[edit]
OK het lukt dus wel met Turbo IRC ofzo maar als iemand een oplossing weet voor MIRC zou ik het heeeeeeeeeel erg op prijs stellen.
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?