Op donderdag 17 januari 2002 11:44 schreef talin het volgende:
[..]
dat kan ook wel een beetje minder !
dr staat netjes offtopic bij , en ik kwam met et idee om een brommerkoelertje te gebruiken en toen reageerde iemand die ook in dat wereldje zat .
tsss als je dat al niet meer kunt lezen !
trouwens wat was jouw inginieuze bijdrage aan dit topic dan ?
NOFI !

laatste keer dat ik hier dan op reageer...
en dan zal ik het nu een beetje minder doen omdat je je zo aangesproken voelde.
Ten eerste vind ik het
offtopic:
....
een idioot iets. Ok in een post met toch nog nuttige informatie over de daadwerkelijke vraag die gesteld word in dit topic is nog te overzien. Maar om nou alleen maar te posten over dingen waar het eigenlijk helemaal niet over gaat vind ik niet kunnen, ook niet als het tussen die haakjes staat.
Ten tweede, mijn bijdrage op dit topic: Ik biedt heb een radiator uit een ouwe honda aan!!!!! Damn... beetje beter lezen mag wel. Maar ok Reaper weet over welke honda het gaat en weet dat het geen civic is dus daan gaat deze aanbieding over...
Ik denk dat dat toch wel een hele genereuze aanbieding was en het had zeker iets te maken met deze topic.
Sorry als ik een beetje te erg overkwam maarja, als je over scooters wil discussieren start dan een topic in HK ofzo. Kan je lekker praten over het racen (en op je giegeltje gaan) met die dingen.
Ik heb gezegd...
edit:
bij deze een enorme spijtbetuiging over deze post omdat dit inderdaad geen extra informatie geeft over het topic. Maarja moest het toch even rechtzetten.