Toon posts:

Radiatorretje, hoe kom je d'r aan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heey, hoe kom ik aan een radiator voor me watercooling?? En dan heb ik het niet over OC-shop of andere zaken, maar meer in de trend van wat is allemaal bruikbaar op dit gebied? En het moet natuurlijk ook wel een beetje betrouwbaar zijn. :)

Met andere woorden wat raden jullie mij aan? 8-)

• Martien
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-08 21:14
Gewoon eentje uit een auto rippen op de sloop :+

@iMartien

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Autosloperij.
Er zijn veel soorten auto's dus ook veel soorten radiatoren :)
Veel verschillende maten, aluminium of koper

Vraag trouwens wel naar kachelradiatoren, motorradiatoren zijn wat te groot om in je kast te bouwen :P

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• Martien
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-08 21:14
Op donderdag 17 januari 2002 00:01 schreef Demoniac het volgende:
Vraag trouwens wel naar kachelradiatoren, motorradiatoren zijn wat te groot om in je kast te bouwen :P
Hehe, zou wel vet zijn :D

@iMartien

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-08 09:59

talin

ES-MA

als je dan toch op de sloop bent kun je ook ff kijken naar een olie-koeler .

anders neem een koler van een crosser of van bijvoorbeeld een honda nsr .

maar een kachelkoeler blijft de mooiste ( goedkoopste )olpossing .

al zijn ze niet voor et koelen gemaakt maar voor et verwarmen .

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• PsYgHo
  • Laatst online: 18-08 00:35
Op donderdag 17 januari 2002 00:06 schreef talin het volgende:
anders neem een koler van een crosser of van bijvoorbeeld een honda nsr .

.
:( daar trap je me op mijn zieltje..., zon mooie nsr raiateur gebruiken op en pc ??? Schande!
[sub] * PsYgHo is nsr fan,,maar sinds die het geld heeft voor een auto is het wel wat minder, er staat nog een nsr2 tiger helemaal gereviseerd te wachten totdat ik het inmekaar zet en afstel..[/sub]

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• talin

talin

ES-MA

Op donderdag 17 januari 2002 00:09 schreef psygho het volgende:

[..]

:( daar trap je me op mijn zieltje..., zon mooie nsr raiateur gebruiken op en pc ??? Schande!
[sub] * PsYgHo is nsr fan,,maar sinds die het geld heeft voor een auto is het wel wat minder, er staat nog een nsr2 tiger helemaal gereviseerd te wachten totdat ik het inmekaar zet en afstel..[/sub]
hmmm .
offtopic:
ik heb et afgelopen jaar weer voor elkaar gekregen om nederlands 3de snelste NSR te tunen/ bouwen ( voor een vriend ) hij is daarmee op een 3de plaats geeindigt in het 50cc nederlands kampioenschap brommer wegrace .
dus als je nog tips moet hebben .

zon ding is mooi compact en klein en koeld goed .

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Verwijderd

radiatortje van een scooter

Verwijderd

Rip er gewoon eentje van een brommer af in de fietsenstalling op school of @ work :)

• xillius
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-01-2022
Gebruik gewoon de radiator uit dat rode barrel van je joh.... gat in de ruit en dat ding heeft genoeg koeling >:) >:) :P

Afbeeldingslocatie: http://www.dixonsvauxhallspares.co.uk/gfx/CAR%20Red%20combo.jpg

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 17 januari 2002 08:18 schreef xillius het volgende:
Gebruik gewoon de radiator uit dat rode barrel van je joh.... gat in de ruit en dat ding heeft genoeg koeling >:) >:) :P

[afbeelding]
>:) Dat zou ik wel kunnen doen ja.... Maar dat rooie barrel moet nog mee op vakantie geloof ik

Maar ik zou best effe van een of andere 16 jarige kleuter z'n scooter kunnen verbouwen >:)

Verwijderd

Topicstarter
Maar een olie koeler is dat een beeje de moeite? Hij moet ongeveer in een 5,25 bay passen al moet ik zeggen dat ik daar toch al ruimte te kort kom :( Maar das een ander verhaal Het moet gewoon een bescheiden koelertje worden van een beetje goeie kwaliteit die in een 5,25 bay past... zijn dat genoeg eisen?? >:)

• DaOverclocker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 12:50

DaOverclocker

Overclocker for life...

Op donderdag 17 januari 2002 00:06 schreef talin het volgende:
als je dan toch op de sloop bent kun je ook ff kijken naar een olie-koeler .
Wat is een olie koeler?
Ik heb al een radiator, zou ik dit ding ook kunnen gebruiken? Of heeeft dat dan geen nu meer? of weinig?

systeem specs

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Zijn dit soort dingen niet al wat vaker voorbij gekomen?

• LINk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-08 23:13
Op woensdag 16 januari 2002 23:58 schreef TheReaper het volgende:
Heey, hoe kom ik aan een radiator voor me watercooling?? En dan heb ik het niet over OC-shop of andere zaken, maar meer in de trend van wat is allemaal bruikbaar op dit gebied? En het moet natuurlijk ook wel een beetje betrouwbaar zijn. :)

Met andere woorden wat raden jullie mij aan? 8-)
Ga eens kijken bij
Dijks radiateuren.
Moet je wel even bellen voor de afmetingen!!

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Op donderdag 17 januari 2002 00:58 schreef talin het volgende:

[..]

hmmm .
offtopic:
ik heb et afgelopen jaar weer voor elkaar gekregen om nederlands 3de snelste NSR te tunen/ bouwen ( voor een vriend ) hij is daarmee op een 3de plaats geeindigt in het 50cc nederlands kampioenschap brommer wegrace .

[offtopic]
Topcooterklasse was voor creco, was erg spannend dit jaar. Net als de standaard klasse. Volgend seizoen word het nog beter. Ik heb namelijk alweer wat tuningswerk gezien :D

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
In een Honda Civic zit een koperen radiator met een mooie maat, heb ik ooit es gelezen in een ander topic.. Da's de tip die me bij is gebleven, voor als ik nog es wil beginnen aan waterkoeling.. :)

• talin

talin

ES-MA

Op donderdag 17 januari 2002 10:47 schreef TD-DMZ het volgende:

[..]

[offtopic]
Topcooterklasse was voor creco, was erg spannend dit jaar. Net als de standaard klasse. Volgend seizoen word het nog beter. Ik heb namelijk alweer wat tuningswerk gezien :D
offtopic:
yep !
de scooters gaan et helemaal maken .
toen ik zelf nog brommerracede waren er een stuk of 15 scooters , dat is nu wel anders .
ik rij nu zelf 125 ONK

• xillius
Op donderdag 17 januari 2002 10:55 schreef talin het volgende:

[..]

offtopic:
yep !
de scooters gaan et helemaal maken .
toen ik zelf nog brommerracede waren er een stuk of 15 scooters , dat is nu wel anders .
ik rij nu zelf 125 ONK
gaat hier ff lekker ergens anders over ouwehoeren... dit topic gaat daar absoluut niet over en ik moet :r over scooters :P

En Reaper... ik weet nog wel iemand met een ouwe honda >:)

• talin

talin

ES-MA

Op donderdag 17 januari 2002 11:29 schreef xillius het volgende:

[..]

gaat hier ff lekker ergens anders over ouwehoeren... dit topic gaat daar absoluut niet over en ik moet :r over scooters :P

dat kan ook wel een beetje minder !
dr staat netjes offtopic bij , en ik kwam met et idee om een brommerkoelertje te gebruiken en toen reageerde iemand die ook in dat wereldje zat .
tsss als je dat al niet meer kunt lezen !

trouwens wat was jouw inginieuze bijdrage aan dit topic dan ?

NOFI !

Verwijderd

in liefde, oorlog en overklokken is alles geoorloofd. >:) Hoewel, als je nou MTX onderdelen ging gebruiken, dan trap je MIJ op m'n ziel.

wat meer ontopic:
ik zou niet proberen on je rad in een 5.25" bay te krijgen. Je kunt 'm beter vooronder in je kast monteren, in de deksel, of achterin. Maak je rad niet te klein.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 17 januari 2002 11:29 schreef xillius het volgende:

[..]

>:) >:) >:) >:) Ja alleen is dat geen Civic vrees ik :(
Maar goed ik hoef er dan alleen maar achter te gaan rijden en wachten tot ik hem van de weg kan rapen.... >:)

Ow en ik geloof dat we de topic gaan renamen naar Overclocking, Case Modding & Scooters |:( :?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 17 januari 2002 11:59 schreef DaBit het volgende:
ik zou niet proberen on je rad in een 5.25" bay te krijgen. Je kunt 'm beter vooronder in je kast monteren, in de deksel, of achterin. Maak je rad niet te klein.
Hmm... ja ik heb dus geen idee hoe groot ie moet zijn...

Maar is het niet zo dat warmte omhoog gaat... Dat heb ik tenminste ergens geleerd en zodoende leek het me goed om die rad in me top bay te prakken en dan in de bovenkant van me kees effe een paar fannetjes te proppen. :) Neetjes omhoog laten blazen en je bent alle warmte gelijk kwijt *D

• Bart B
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-04 17:55
Lekker zoeken op auto-demontagebedrijf. Hebben genoeg kachelradiatoren, waarschijnlijk altijd wel eentje waar je wat aan hebt. Ik gebruik zelf de kachelradiator van een SEAT IBIZA >:)

• xillius
Op donderdag 17 januari 2002 11:44 schreef talin het volgende:

[..]

dat kan ook wel een beetje minder !
dr staat netjes offtopic bij , en ik kwam met et idee om een brommerkoelertje te gebruiken en toen reageerde iemand die ook in dat wereldje zat .
tsss als je dat al niet meer kunt lezen !

trouwens wat was jouw inginieuze bijdrage aan dit topic dan ?

NOFI !
:Z :Z
laatste keer dat ik hier dan op reageer...
en dan zal ik het nu een beetje minder doen omdat je je zo aangesproken voelde.

Ten eerste vind ik het
offtopic:
....
een idioot iets. Ok in een post met toch nog nuttige informatie over de daadwerkelijke vraag die gesteld word in dit topic is nog te overzien. Maar om nou alleen maar te posten over dingen waar het eigenlijk helemaal niet over gaat vind ik niet kunnen, ook niet als het tussen die haakjes staat.

Ten tweede, mijn bijdrage op dit topic: Ik biedt heb een radiator uit een ouwe honda aan!!!!! Damn... beetje beter lezen mag wel. Maar ok Reaper weet over welke honda het gaat en weet dat het geen civic is dus daan gaat deze aanbieding over...
Ik denk dat dat toch wel een hele genereuze aanbieding was en het had zeker iets te maken met deze topic.

Sorry als ik een beetje te erg overkwam maarja, als je over scooters wil discussieren start dan een topic in HK ofzo. Kan je lekker praten over het racen (en op je giegeltje gaan) met die dingen.

Ik heb gezegd... :P

edit:

bij deze een enorme spijtbetuiging over deze post omdat dit inderdaad geen extra informatie geeft over het topic. Maarja moest het toch even rechtzetten.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 17 januari 2002 14:14 schreef xillius het volgende:

[..]

Ik biedt heb een radiator uit een ouwe honda aan!!!!!
Dan zullen we die vanavond gelijk effe uit die Honda rukken... >:)

[asshole mode]
offtopic:
MOOOOOO }:O

[/asshole mode]

• PsYgHo
  • Laatst online: 18-08 00:35
Op donderdag 17 januari 2002 00:58 schreef talin het volgende:

[..]

hmmm .
offtopic:

Nee dat is niet nodig, hij staat hier nog steeds in de schuur stil omdat ik nooit tijd er voor heb, en ik was altijd brommergek, maar voor mij onverw8,s ben ik na een possje mijn rijbewijs gehaald te hebben voor de autos gegaan... best wel jammer, heb er leuk spul voor, 4plaats koppeling,6bak,65cc,homoet uitlaat, dubbele radiateur, etc..

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Pagina: 1