instellen in je bios, in jouw geval een multiplier van 9 en een FSB van 133. Vanwege de DDR bus van de athlon zelf wordt dat 266 Mhz. Je geheugen draait dan gewoon op 133.
Waarschijnlijk jumpertje op je mobo verplaatsen 
sjek daarvoor even je mobo-boekje en zoek naar 100/133 fsb settings
sjek daarvoor even je mobo-boekje en zoek naar 100/133 fsb settings
Geldt dat voor alle types van geheugen? Ikzelf heb sdram...Op woensdag 16 januari 2002 23:48 schreef Sick_Nick het volgende:
instellen in je bios, in jouw geval een multiplier van 9 en een FSB van 133. Vanwege de DDR bus van de athlon zelf wordt dat 266 Mhz. Je geheugen draait dan gewoon op 133.
Verwijderd
bij sdram uiteraard op 133 en ddr (logisch) op 266 , heb je wel een chipset die 133 aankan?
yup, nu effie testen... 
i love Tweakers
(niet letterlijk opvatten)
i love Tweakers
Ik heb een msi mobo met daar een award bios op, voor die fbs op 133 te zetten, is dat de optie
'clock by slight adjust' weet iemand of je daar jumpers moet verzetten?
Ik ben liever voorzichtig dus daarom dat ik deze vraag stel voor alles kapot te neuken
'clock by slight adjust' weet iemand of je daar jumpers moet verzetten?
Ik ben liever voorzichtig dus daarom dat ik deze vraag stel voor alles kapot te neuken
Het is de j17 jumper, rechts van je AGP poort. Die moet weg zijn 
Je had ook even in je boekje kunnen kijken, blz 2-3
Je had ook even in je boekje kunnen kijken, blz 2-3
Hoe zit het met die clock adjustment in het bios, lukt het zo ook alleen of zegt ie dan boemOp donderdag 17 januari 2002 00:15 schreef Pollewob het volgende:
Het is de j17 jumper, rechts van je AGP poort. Die moet weg zijn
In de bios kan je maar tot 132 (als die jumper er nog zit).. en je pci/agp devider wordt ook niet aangepast (dus je insteekkaarten lopen op een te hoge bussnelheid)
Ik kan idd maar tot 132, dus zal de jumper dadelijk removen...
Ik wil m'n insteekkaarten toch maar niet opfikken
Ik wil m'n insteekkaarten toch maar niet opfikken
Niet vergeten om ook je multiplier aan te passen he! Moet je van 12 omlaaggooien naar 9 voordat je die jumper weghaalt
Die j17 jumper bestaat niet
...
Hier staat de pdf met de manual : http://www.msi.com.tw/php/upload/manual_files/6330litev10a.exe
Hier staat de pdf met de manual : http://www.msi.com.tw/php/upload/manual_files/6330litev10a.exe
Bedankt voor de warning, maar dat wist ik wel hoorOp donderdag 17 januari 2002 00:23 schreef Pollewob het volgende:
Niet vergeten om ook je multiplier aan te passen he! Moet je van 12 omlaaggooien naar 9 voordat je die jumper weghaalt
Alhoewel ben nog steeds noob
Ik vond m'n boekje niet meer dus heb ik maar een pdf'je gedownd... zal m'n bak eens opvijzenOp donderdag 17 januari 2002 00:25 schreef Pollewob het volgende:
in mijn boekje bestaat hij wel
MSI MS-6330 (K7T Turbo) heb jij het toch ook over?
Tot straks
Hoeveel snelheidswinst levert dit eigenlijk op?
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op donderdag 17 januari 2002 00:23 schreef Pollewob het volgende:
--------------------------------------------------------------------------------
euh toch nog een vraagje, blijft die dan niet hangen op 132 als ik die ervoor (voor jumper weg te halen) aanpas?
Op donderdag 17 januari 2002 00:23 schreef Pollewob het volgende:
euh toch nog een vraagje, blijft die dan niet hangen op 132 als ik die ervoor (voor jumper weg te halen) aanpas?
Verwijderd
The.Force:
Lees ff de FAQ wil je .. het is niet de bedoeling dat je zo steeds je topic omhoogtrapt na een paar minuten, en ook kun je je post editten zodat je niet steeds een nieuwe post hoeft te zetten.
Lees ff de FAQ wil je .. het is niet de bedoeling dat je zo steeds je topic omhoogtrapt na een paar minuten, en ook kun je je post editten zodat je niet steeds een nieuwe post hoeft te zetten.
sorry m8, ik had reeds gezocht hoor ( maar niet goed genoeg blijkbaar)!
(dus geen stout usertje, alhoewel haal je zweep maar al boven
)
(dus geen stout usertje, alhoewel haal je zweep maar al boven
Waarom danOp donderdag 17 januari 2002 00:58 schreef 5chaap2k het volgende:
Nix ervan!
Luisteren! Naar ome HlpDsK !!!
Alleen met een ak47 kan ie me dwingenn
Verwijderd
of met een BANOp donderdag 17 januari 2002 01:03 schreef The.Force het volgende:
[..]
Waarom dan? Heeft ie soms een lange baard en rijmt zijn voornaam op sama
?
Alleen met een ak47 kan ie me dwingenn
maarjah... we gaan tever offtopic dus ik duik weer in me php-editor voor het hier HK-niveau wordt
success
FAQ PMG
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()