Toon posts:

Goedkope/gratis snelle server

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo. Ik heb de website voor mijn scouting groep gemaakt. http://scoutnet.nl/~st.jan Ziet er best leuk uit al zeg ik het zelf, alleen is deze bagger traag.

Het fotoalbum heb ik op mijn eigen @home account gezet om het een beetje te overzien te houden. Nou wil ik daar eigenlijk vanaf.

Ik wil de site op een snellere server plaatsen zodat alles wat sneller laat en alles bij elkaar kan komen te staan. Alleen heeft mijn vereniging zoals zoveel vereningingen geen geld, en moet dit dus niets of bijna niets kosten. Weet iemand zo een server? Zo ja, wat moet dit dus kosten, en wat zijn de "maar'en" aan dit geheel. Reclame is namelijk taboe!

Verwijderd

Gratis niks niets is gratis en super goed.

niet gratis er zijn zat hosting bedrijven die jou voor een paar honderd gulden per jaar willen hosten.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 16 januari 2002 23:44 schreef DMS het volgende:
Gratis niks niets is gratis en super goed.
Ken ik niet, waar ken ik die vinden?

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
gratis zal het je denk ik niet meer lukken.. en ik vertouw ook niet meer in gratis. De 'op internet is alles gratis'-hype is een beetje over.. bijv. www.f2s.com , hier kon je gratis webspace krijgen met allerlei opties als php, mysql etc.. -> stopt er volgende maand mee, je bent alleen nog welkom als je betaalt. En zo gaat dat met allerlei gratis diensten die niet meer uitkunnen en waarvoor je uiteindelijk maar voor moet dokken.. daarbij is gratis webspace ook nog es ontzettend onbetrouwbaar.. het kan zo maar es een week platliggen of ze besluiten opeens maar te stoppen..
Je kunt het beste een eigen domein nemen, kost je op zn minst zo'n €100 per jaar.. dr zijn allerlei hosters die een pakket voor een dergelijk bedrag aanbieden; ik ben zelf ook op zoek naar betrouwbare webspace en zit te denken aan het particuliere pakket van www.nxs.nl

• besmart
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-10-2015

besmart

fanta share the fun

Gratis gaat zeker niet op nee. Klein bannertje bv van degene waar je hem host wil nog wel eens helpen om iets te kunnen regelen. Mail me maar eens. Misschien kunnen we eruit komen.

BeSmart! Everything goes well | photographs by Canon EOS 5D - Canon L 24-70 USM - Canon 70-300 USM IS