ADSL fase 3?

Pagina: 1
Acties:

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:05
Als ik in fase 3 zit van ADSL (bij Planet aangemeld) betekent dat dan dat mijn lijnmeting goed is uitgevallen en dat ik dus echt definitief WEL ADSL kan krijgen?

Ik heb al een brief gehad dat er binnenkort een monteur belt voor een afspraak e.d.

Join het GoT Pulse-Team!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Monteur :? ADSL aanleggen zou zelfs mijn moeder kunnen...

DIT IS MIJN WEBSITE

• Denman
Op donderdag 17 januari 2002 00:15 schreef havana het volgende:
Monteur :? ADSL aanleggen zou zelfs mijn moeder kunnen...
Mjah... maar ik ben lui, en mijn pa betaalt toch, dus ik vind het best :)

Waarom zelf iets doen als andere mensen het VOOR je doen >:)

Join het GoT Pulse-Team!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08 19:05
jij moet Oblomov eens lezen 8-)

Verwijderd

Uit mijn hoofd wel. Je moet trouwens niet die monteur aan je computer laten want die software kan mn oma zelfs nog goed installeren :) (staat in de handleiding)

Doe je dit wel ben je alleen maar extra geld kwijt :)

• Denman
Op donderdag 17 januari 2002 07:58 schreef Tuxus het volgende:
Uit mijn hoofd wel. Je moet trouwens niet die monteur aan je computer laten want die software kan mn oma zelfs nog goed installeren :) (staat in de handleiding)

Doe je dit wel ben je alleen maar extra geld kwijt :)
Nogmaals: de monteur komt alles hier klaarmaken voor ADSL (splitter, software, kabels, alles) en mijn pa heeft hier op aangedrongen en wil alles betalen, dus wie ben ik dan om te zeggen dat dat niet hoeft? Scheelt mij alleen maar moeite toch?

Tuurlijk weet ik zelf dat het een eitje is om het te installeren, maar goed, zo is het geregeld, en zo zal het gebeuren... als ik maar ADSL krijg :)

Join het GoT Pulse-Team!

Verwijderd

Op vrijdag 18 januari 2002 01:09 schreef DenMan het volgende:

[..]

Nogmaals: de monteur komt alles hier klaarmaken voor ADSL (splitter, software, kabels, alles) en mijn pa heeft hier op aangedrongen en wil alles betalen, dus wie ben ik dan om te zeggen dat dat niet hoeft? Scheelt mij alleen maar moeite toch?

Tuurlijk weet ik zelf dat het een eitje is om het te installeren, maar goed, zo is het geregeld, en zo zal het gebeuren... als ik maar ADSL krijg :)
Ach ja, niet iedereen heeft een rijke pappie of mammie die alles betaalt :+

• Denman
Op vrijdag 18 januari 2002 10:56 schreef cONEction het volgende:

[..]

Ach ja, niet iedereen heeft een rijke pappie of mammie die alles betaalt :+
Ik zeg niet dat ik een rijke pappie of mammie heb, ik zeg alleen dat mijn pa het wil betalen... nou, prima dan :+

Maja, dit gaat nogal off-topic, en ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag, maar goed :)

Join het GoT Pulse-Team!

• r0el
  • Niet online
De KPN monteurs leggen het slordig aan vind ik. Ook mijn pappie boodt aan alles te betalen voor het aansluiten v/d ISDN centrale + poorten. Het was een prijzig geintje en best wel slordig gedaan, echt een haastklus.Ik had het zelf beter kunnen doen :p

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-08 15:01

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Op vrijdag 18 januari 2002 01:09 schreef DenMan het volgende:

[..]

Zorg ermaar voor dat je dan je modem tweaked, een hub of een switch koopt en dan met lekker veel pc's tegelijk op internet kunt en gaat zonder een aparte server! :)

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

• klomp
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-11-2025

klomp

Zooi...

Op woensdag 16 januari 2002 23:39 schreef DenMan het volgende:
Als ik in fase 3 zit van ADSL (bij Planet aangemeld) betekent dat dan dat mijn lijnmeting goed is uitgevallen en dat ik dus echt definitief WEL ADSL kan krijgen?

Ik heb al een brief gehad dat er binnenkort een monteur belt voor een afspraak e.d.
heel simpel,

JA, je weet nu zeker dat je adsl kan krijgen,
happy now?

• Denman
Op vrijdag 18 januari 2002 16:10 schreef Roelemewoel het volgende:
De KPN monteurs leggen het slordig aan vind ik. Ook mijn pappie boodt aan alles te betalen voor het aansluiten v/d ISDN centrale + poorten. Het was een prijzig geintje en best wel slordig gedaan, echt een haastklus.Ik had het zelf beter kunnen doen :p
Nou, mijn neef heeft er dus ook een monteur bijgehaald, en ik ben nog ff bij hem wezen kijken, maar het zag er echt prima uit daar... alles netjes weggewerkt e.d.
Op vrijdag 18 januari 2002 16:21 schreef zwahiel het volgende:

[..]

Zorg ermaar voor dat je dan je modem tweaked, een hub of een switch koopt en dan met lekker veel pc's tegelijk op internet kunt en gaat zonder een aparte server! :)
Yeah, dat ga ik ook zeker doen jah :)
Op vrijdag 18 januari 2002 16:24 schreef kl0mp het volgende:

[..]

heel simpel,

JA, je weet nu zeker dat je adsl kan krijgen,
happy now?
Ja, nu ben ik happy jah... best netjes, het eerste goede antwoord in 10 posts :)

Join het GoT Pulse-Team!

Pagina: 1