Voor iedereen met Power fluctuaties en problemen hierdoor op z'n 5Volt lijn , uw gebeden zijn verhoord . Bij mij hangt er nu een Chieftec 340Watt in , proc draait momenteel op 44°C ultimate stressed met BurnK7 en raad eens jongens , 5 V lijn draait vrolijk op 4,92 V
. Doe dat maar eens na met een ungemodde Enermax
*applausje*
en nu?
en nu?
You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!
huh 4.92 is dat niet normaal dan?
Mmh weet ik ineens waar m'n voedingprobs liggen
ps; hoeveel kost die tegenwoordig (euro's plz
)
Mmh weet ik ineens waar m'n voedingprobs liggen
ps; hoeveel kost die tegenwoordig (euro's plz
Gefeliciteerd, maar ik denk dat je het aflegt tegen mijn apcc smart-ups 1000 en enermax 431 als je echte stroomfluctuaties en probs krijgt
had juist die andere topic gezien
Verwijderd
Neem dan ook gelijk een redundant voeding!Op woensdag 16 januari 2002 23:26 schreef sewer het volgende:
Gefeliciteerd, maar ik denk dat je het aflegt tegen mijn apcc smart-ups 1000 en enermax 431 als je echte stroomfluctuaties en probs krijgt
moet mijn Enermax eens proberen om onder de 5 volt te komen .
dan heb ik et er voor over om naar een stad te rijden en een flatgebouw op te zoeken en em daar af te sodemieteren .
nee eigenlijk nog niet meegemaakt dat ie fluctueerd .
maar goed om te weten dat er naast enermax nog een goede voeding bestaat .
dan heb ik et er voor over om naar een stad te rijden en een flatgebouw op te zoeken en em daar af te sodemieteren .
nee eigenlijk nog niet meegemaakt dat ie fluctueerd .
maar goed om te weten dat er naast enermax nog een goede voeding bestaat .
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Ik heb een no-name voeding en die draait op 4.91, is dat slecht (qua levensduur)?Op woensdag 16 januari 2002 23:53 schreef Sjoak het volgende:
mijn 5 volt lijn is 5.00
mijne is ook no name draait 5.0Op woensdag 16 januari 2002 23:55 schreef The.Force het volgende:
[..]
Ik heb een no-name voeding en die draait op 4.91, is dat slecht (qua levensduur)?
hoe meer dat ie afwijkt, hoe slechter dus
Verwijderd
Volgens mij maakt het niet echt zo uit of het nou 4,9 of 5,1 volt is. Als je voeding maar stabiel is.
Wat is nou stabiel?
Dat is als je bij een belaste voeding geen rimpelspanning hebt. Dus het is leuk dat je een no-name 300 watt voeding hebt. Maar als daar minimaale condensators in zitten is die effectief meschien 200 watt stabiel.
Conclusie: Wil je goed overclocken moet je een kwalitijds voeding hebben die stabiel is. Voor gewoon computeren is een normale voeding oke.
Wat is nou stabiel?
Dat is als je bij een belaste voeding geen rimpelspanning hebt. Dus het is leuk dat je een no-name 300 watt voeding hebt. Maar als daar minimaale condensators in zitten is die effectief meschien 200 watt stabiel.
Conclusie: Wil je goed overclocken moet je een kwalitijds voeding hebben die stabiel is. Voor gewoon computeren is een normale voeding oke.
Pagina: 1