Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
iets van een straaljager motor ???
Da soll noch einer sagen, die Telekom taugt nicht, stimmt gar nicht, mir hat sie viel geholfen, und wenn nur als Erhöhung! :-)) Maar wat dan
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Verwijderd
Verwijderd
Hij doelt op de telefoonboeken die dienen als verhoging voor die stofzuiger!Op woensdag 16 januari 2002 23:13 schreef Spice het volgende:
is nie van mij, kwam ik tegen hij heeft het over:
Da soll noch einer sagen, die Telekom taugt nicht, stimmt gar nicht, mir hat sie viel geholfen, und wenn nur als Erhöhung! :-)) Maar wat dan
en dan nog, een geforce3 ti500 loopt al hard zat...no need 2 overclock imho
hihiHij doelt op de telefoonboeken die dienen als verhoging voor die stofzuiger!
Verwijderd
Verwijderd
Precies! hij heeft hem ook maar tegen een kast aan gezet, anders waait zn pc om...Op donderdag 17 januari 2002 17:36 schreef jurian het volgende:
Volle kracht naar rechts
Verwijderd
Ook lijkt het me niet leuk om te doen. Een blowhole kan je perfect rond maken en netjes afwerken, maar wat is hier nou leuk aan?
(lijkt er wel veel op)
Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day
ja je wordt er zo ingezogen als je er vlak bij staat en dan FLATS SPETTER SQUASH...Op zondag 10 februari 2002 13:10 schreef ernst het volgende:
nee joh da's een gehakt molen![]()
![]()
![]()
(lijkt er wel veel op)
echt dit is belachelijk
Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output
Verwijderd