HD vind boxjes lief?

Pagina: 1
Acties:

• Interstice
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-03-2025
Ik ben van plan om een setje Infinity deltas te kopen met een denon dts versterker.

Mijn kamer is niet zo heel groot dus ik zit nog een beetje met de plaatsing. Kan ik zonder probs een speaker aan de buitenkant van mijn bureau plaatsen (Is van dat samengeperste spul). als aan de binnekant mijn pc staat? Of wist mijn speaker dan meteen de halve raid config uit?

Enne moeten ze nog van de muur zo ja hoever? Ik ben nogal een n00b op dit forum dus please help me!!

Proud member of Tacopsclan [CLS]

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

ik heb zelf een zuil naast m'n pc staan, dus denk niet dat het echt veel kwaad kan

en een HD is zowiezo al best goed bestand tegen magneten, (zitten al aardig krachtige magneten binnen)

ohw ja bij mij zit er zo'n baspijp aan de achterkant
-haha, nu wordt me juist gezegd dat het dus niet moet-

hmm, nou ja ze staan er iig vanaf,

Verwijderd

Op woensdag 16 januari 2002 23:09 schreef Randy het volgende:

ohw ja bij mij zit er zo'n baspijp aan de achterkant en iemand zei me dat ik dat idd dicht bij een muur moest plaatsen
Als je van ranzige bass moet je dat vooral doen :P

• Interstice
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-03-2025
Dus een baspijp aan de achter kant moe dicht bij de muur?

ARghhh

Niet dus?

edit:
iemand was me voor

Proud member of Tacopsclan [CLS]

• unitzero
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-01 13:22
Mij is altijd verteld dat vanaf zo'n vijftig cm uit de muur de boxen het beste klinken. Aangezien de Delta's baspoorten aan de achterkant hebben, kan het juist de bedoeling zijn dat je ze in een hoek plaatst om de bas te benadrukken. Dat gebeurt overigens met elke spieker als je ze in de hoek zet.

Verder: voor zover ik weet zijn de meeste hedendaagse spiekers wel aardig goed magnetisch afgeschermd. neemt niet weg dat het altijd verstandig is wat afstand te bewaren... :)

dit is wat ik altijd gehoord heb...

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:45

JT

VETAK y0

De ene speaker vind dicht bij de muur lekker, de andere niet.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• dBA
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

dBA

Ik heb dus een paar Magnat Motion 200 of Project 10 hoe je ze ook maar wilt noemen en die heeft achterin een passief membraan te zitten wat enorm meetrilt met de 2 voorste woofers. Ik heb echt zat ruimte om ermee rond te sjorren en dat heb ik dus ook gedaan. Volgens mij staan ze nu ongeveer een halve meter uit de zijmuur en meer dan een halve meter uit de achtermuur. Anders krijg je inderdaad soms een vrij ranzige bas en die wil je echt niet met deze boxen, want bas hebben ze wel genoeg...
Pagina: 1