vroeger tikte ik mijn vingers kapot aan dit soort spelletjes.....
nu zuigt de gameplay vast en zeker meer ? ofnie..

tampert, kriminalpolizei
KAN niet even lekker gaan als SSX Tricky, SSX Tricky is namelijk de best of the best, en onevenaarbaar...Op woensdag 16 januari 2002 23:01 schreef Shaggy16 het volgende:
Als het snowboarden net zo lekker gaat als SSX Trickey![]()
Screenies zien er goed uit
Verwijderd
Geen eens zin om 'm te branden, bagger spelOp woensdag 16 januari 2002 23:34 schreef MM het volgende:
Hij is al uit(bron: www.isonews.com
)
Ben hem nu aan het uppen, nog 11 uur te gaan door die klere 16 kb/s upen FXP'en lukt me niet meer door die Router
Maar ik zal hem morgen wel eens gaan branden.
Verwijderd
Verwijderd
Toetsenbord kan je kopen, RSI kan je niet afkopen. Dus als het nog steeds wedstrijdje toetsen inkloppen is, dan is het niet te spelen.Op donderdag 17 januari 2002 13:47 schreef MartNL het volgende:
Ik zag hem ergens staan.
Is het wat? Ik hou nl wel van sport spellen.
Maar ik wil liever mijn toetsenbord nog effe heel houden.
RSI zit in je hoofd vind ikOp donderdag 17 januari 2002 13:51 schreef Taco het volgende:
Toetsenbord kan je kopen, RSI kan je niet afkopen. Dus als het nog steeds wedstrijdje toetsen inkloppen is, dan is het niet te spelen.
Verwijderd
Totdat je het zelf krijgt...Op vrijdag 18 januari 2002 13:38 schreef Mr_UnAnimouS het volgende:
[..]
RSI zit in je hoofd vind ik.
Verwijderd
Als jij de hele dagOp vrijdag 18 januari 2002 13:46 schreef Insomnia het volgende:
Totdat je het zelf krijgt...
hoi
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
tampert, kriminalpolizei
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq