Zoek een mobo voor een PIII 500tje

Pagina: 1
Acties:

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-08 22:25

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Topicstarter
Goeiedag mensen, ik heb een pIII 500 slot 1 processor hier in mijn la liggen en wou er een pc-tje mee bouwen, maar ik vindt het nogal lastig om op asus.com, aopen.com, msi.com of whatever een pIII slot1 mobo te vinden, maar ik kom er niet uit, want die heeft weer een 440bx chipset en die andere een 445ex weet ik veel, al die nummertjes...
Merk maakt niet uit, als iemand er nog een winkel die hem verkoopt bij wil vermelden zou dat helemaal geweldig zijn!

<blockquote><font size="1" color="FF0000">Modbreak</font><hr color="FF0000" size="1"><font size="1">Graag niet meer je naam (+ greetz oid) onderaan elke post zetten.
Zie hier waarom niet.</font><hr color="FF0000" size="1"></blockquote>

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Denk toch dat het een 2e handsje wordt. Kijk eens bij T.net vraag en aanbod :)

• Korn21
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-03-2017
PrijsIndex
Hier kun je naar mobo's zoeken (en dan specifiek op slot 1 mobo's) Dat is wel handig, want op de pricewatch moet je wel weten welk product je wilt hebben (voor echte tweakers natuurlijk geen probleem)...

|Specs|

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-08 22:25

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Topicstarter
ja toch wel he, maar dan blijft het altijd afvragen of het werkt, want als het stuk is als je weer thuis bent kan je niet ff terug naar de winkel.
Heb zelf altijd problemen met spullen gehad als ik die van een partculier kocht, zal wel in mijn aura ( :? ) zitten denk ik...

edit

Wow, handig die site, 10 resultaten meteen, thanks people!

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

• Arjan Scholl
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-05 18:58
Neem een leuke ASUS P3B-F ofzo ;)

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Overzicht van procs 'n chips:

http://tweakers.net/~crew/havana/chips.html

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Is dit wat?
Jetway voor pentium II en p III 133 MHz met sound, 100 / 133 MHz slot 1 4x pci 1x isa 1x agp 2x usb v.a. Euro 65,-

Stond geen type nummer bij, dus bel of mail.
Zag hem bij http://www.infobusiness.nl/
Het is een winkel aan huis. Hij is en komt een beetje rommelig over, maar als je duidelijke afspraken met hem maakt komt ie ze wel na. Ook z'n after sales was ook OK, althans mijn ervaring. Mijn mobo problemen mee gehad: bleek een verkeerd kabel in de originele doos te zitten. Kwam er zelf niet achter, hij uiteindelijk wel: op het oog zag je geen verschil tussen de kabels. Zijn prijzen zijn redelijk.

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-01 20:14

megamuch

Tring Tring!

bij www.maxilla.nl hebben ze volgens mij nog die bordjes..

bel ze ff staat volgens mij niet op de site..

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Pagina: 1