Voeding? automatic shut-down?

Pagina: 1
Acties:

• The.Force
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-04 15:24

The.Force

*Bauer Addict

Topicstarter
Sinds vandaag pas slaat m'n pc altijd na pakweg tussen 1-5 minuten af. :( Heb geen nieuwe hardware geinstalled ofzo en heb m'n pc'tje al ongeveer een jaar.
Ik heb een 300 Watt noname voeding op een 1.2 ghz met geforce 2 gts, dvd, cd-rw... dat is toch voldoende hé het heeft immers een jaar lang gewerkt!
Wat opviel als ik hem in een koudere kamer zette, dat ie minder snel uitviel, is er soms een zekering op de voeding die warmte regelt?

Plz dringend!!!! ik verwacht weer een shutdown...

System Specs!

• The.Force

The.Force

*Bauer Addict

Topicstarter
Kewl al 5 minuten niet uitgevallen....
Ps: help me! dit was de hele dag al zo :'(

System Specs!

• PBloem
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
heb ooit een leraar van mij horen roepen dat zoiets aan de weerstanden van de voeding ligt (aan 220V~ kant)

• bramseltje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-07 23:59
Zou het niet kunnen zijn dat je voeding een beetje verstoftd(d) begint te raken?
Je zei dat als je hem in een koudere kamer zette hij minder snel uit viel... Dat lijkt mij een warmte probleem :+

Greetz, Bram

• PBloem
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
als weerstanden ouder worden gaat de tolerantie verlopen
geloof dat bij een voeding vrij crities lag(met warmte kan die weerstand verlopen)

kan zijn dat ik er naast zit.

• The.Force

The.Force

*Bauer Addict

Topicstarter
mmh ik denk dat het probleem opgelost is, nu toch al een hele tijd niet meer gebeurd...

Mmh 1 jaar opdat een voeding dood gaat, is toch wel heel snel niet?

Enige suggesties wat het nog zou kon zijn?

System Specs!

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Het zou 'n condensdruppeltje in je aan/uit-schakelaar kunnen zijn. Is het hierna niet meer voorgekomen?

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

• The.Force

The.Force

*Bauer Addict

Topicstarter
nu niet meer nee, maar ik d8 daaraan ook maar het is niet mogelijk dat er condens is opgetreden...

System Specs!

Verwijderd

Kan het niet zijn dat je je pc perongeluk op een soort van sleepstand hebt gezet. Dat ie na een bepaalde tijd vanzelf uitgaat?? Kan bij radio en tv namelijk wel.
Pagina: 1