Toon posts:

Dualmonitor via onboard en agp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag mede tweakers ik wil ffe een serieus andwoord op de vraag kan je nou wel Onboard + AGP videokaart gebruike of moet je nou gewoon een PCI kaartje kope :?

Want ik heb nu zo'n Aopen AX3S met een Intel® videokaartje en Geluid En dus ook een AGP videokaart
Ik ben met de search niet verder gekome...:r

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:02

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

is die onboard AGP? Zo ja, dan kan het al helemaal niet

als ie PCI is (maar dat denk ik niet aangezien er ook een AGP slot op zit) dan zou het op zich wel moeten kunnen

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Verwijderd

Bij i815 wordt meestal de onboard disabled zodra je er een AGP kaartje inpropt.

Bij de AX3S is dat in ieder geval zo...:(

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:12

JWO

bij de intel 810 kan het soms werken hoor daar staat zelfs in het bios welke kaartje als primary wilt de onbaord of een pci..

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Je Onbaord is gewoon AGP, dat AGP slot zit erin om desgewenst een andere AGP kaart erin te hangen. Het is of de onbard of met het AGP slot. Wil je dual, kan je bijvoorbeeld een Matrax Dualhead kopen ook AGP, maar dan moet onboard uit, of een PCI kopen.

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Topicstarter
OK bedank voor de snelle andwoorden
Maar ik koop gewoon lekker een voodoo2 200 of een TNT2
Dan scheur >:) ik van 1 van me PC's op het netwerk een monitor af en koop ik later gewoon een 2e hands monitor erbij zal wel goed kome "Altijd leuk voor ICQ MSN TRILLIAN WINAMP OF BPM STUDIO.............
Pagina: 1