Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart
Naar http://messenger.msn.com gaan en onderaan klikken op "For Developers" of "voor ontwikkelaars"
hmmm, kijk daar heb ik wat aan...!!! tnxOp woensdag 16 januari 2002 22:02 schreef MisterData het volgende:
Naar http://messenger.msn.com gaan en onderaan klikken op "For Developers" of "voor ontwikkelaars"
niemand zelf wat gefixed..??
Nog niet, ff kijken of het wat is, botjes zijn leukOp donderdag 17 januari 2002 15:58 schreef KnEuTeR het volgende:
niemand zelf wat gefixed..??
Ja duh ze gaan effe een ander taal aan prijzen, die zijn gekOp donderdag 17 januari 2002 16:56 schreef Osiris_NL het volgende:
Ik zie nix voor Delphi!
![]()
![]()
die site is wel grappig idd..!!Op donderdag 17 januari 2002 16:07 schreef chevy78 het volgende:
kijk voor leuke tools en dingetjes voor msn.
hier :
www.mess.be
Tja, microsoft, hè?Op donderdag 17 januari 2002 19:04 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja duh ze gaan effe een ander taal aan prijzen, die zijn gek![]()
En ik verlaag me ook niet tot het niveau van Visual Basic
Of er moet een object-based C++ zijn.
Verwijderd
Kuch *TROLL* kuchOp vrijdag 18 januari 2002 14:28 schreef Osiris_NL het volgende:
[..]
En ik verlaag me ook niet tot het niveau van Visual Basic
Die interface naar messenger is gewoon COM dus dat kan je ook prima vanuit C++ benaderen.Of er moet een object-based C++ zijn.
hmzzzzOp vrijdag 18 januari 2002 14:28 schreef Osiris_NL het volgende:
[..]
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
C# ??Op vrijdag 18 januari 2002 14:28 schreef Osiris_NL het volgende:
Ik kan er inmiddels vrij goed mee overweg.
Nadeel is wel dat het niet zomaar overal draait: het .Net-framework moet wel geinstalleerd zijn.
Pagina: 1