Operation Flashpoint: Red Hammer

Pagina: 1
Acties:

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 01-01 16:15

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Topicstarter
Hi,

Ik zit al een tijdje vast in het laatste(?) veld van de Red Hammer missies van Operation Flashpoint.

Ik zit in het veld dat je:
  • 1) Ongemerkt 3 bommem in de Russische basis moet zetten. 2) Deze moet laten afgaan, en de Amerikaanse mortieraanval moet oproepen. 3) De 2 officieren moet doden. 4) En naar het evac. point gaan.
Ik strand dus continu bij '4'. :(
Elke keer als ik het punt op 25m genaderd bent, stopt hij ermee, en krijg ik 'Mission Failure' te zien, waarna ik alles overnieuw kan doen (de savegames werken in dat geval dan niet).

Is dit een bug? Of zie ik zelf iets over het hoofd? :?

Please help!

Godfather Bodybuilding topic reeks

Verwijderd

hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm effe denken.................................nee ik zou het niet weten.

Verwijderd

nee dit is geen bug :)
mmm...ff denken...je moet 2 officieren aanspreken , behalve die ene die bij alle die mannetjes staat op een rijtje, want je moet met een bootje weg...

Je moet dus die officieren aanspreken...en die zeggen dat ze weggaan met die boten en dan moet je die bommen neer leggen om je doelen te destroyen... dan loop je weer dat eindje terug om die bommen te laten ontploffen en dan moet je die americanen laten komen ...en moet je die 2 offieren laten leven en loop je naar ze toe en dan heb je het als het goed is gered......

Ik heb het ook gered

• MrJ

MrJ

Topicstarter
OK, tnx.

Ik zal het proberen!

:)

Verwijderd

zucht, ik zit nogsteeds vast bij de missie met de Chinooks :(:(

• MrJ

MrJ

Topicstarter
Yes!

Niet overhoop knallen, maar gevangen nemen.

SIM-PEL ;)

@IFFQuicksilver Welke missie is dat precies?

• DJ Chicken
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07-2025

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

Op woensdag 16 januari 2002 22:42 schreef MrJ het volgende:
Yes!

Niet overhoop knallen, maar gevangen nemen.

SIM-PEL ;)

@IFFQuicksilver Welke missie is dat precies?
nee hoor!

aahh durka durka durka

Verwijderd

Op woensdag 16 januari 2002 22:32 schreef IFFQuicksilver het volgende:
zucht, ik zit nogsteeds vast bij de missie met de Chinooks :(:(
Je moet al je mannetje zoveel mogelijk strela lanchers geven en die schieten die heli's en chinooks wel uit de lucht..en je moet zelf ook natuurlijk een strala lancher nemen...je kan ook rearmen bij een tentje dus....het moet makkelijk kunnen....anders schiet je de rest gewoon dood met je AK74 of AK47

• MrJ

MrJ

Topicstarter
Launchers?! Welke launchers?!

Ik heb er 1,5 uur over gedaan om die Chinooks met een AK74 uit de lucht te knallen! |:( :P

Verwijderd

ow...ik denk dat je dat nog nooit gezien heb :P als je een missies start krijg je zo'n scherm met mission , nog wat , gear, en nog wat....van die tabbladen....moet je ff op gear drukken en kan je je wapens veranderen......ik denk dat je dat nog nooit gedaan heb :D

• MrJ

MrJ

Topicstarter
I know.

Maar dat doe ik niet altijd... :z

Ik vind meestal wel wat rondslingerend 'speelgoed' in de missies zelf. :)

Verwijderd

maar nu weet je toch wel hoe het moet??

• MrJ

MrJ

Topicstarter
Yep, maar ik heb hem al uitgespeeld dus.

Red Hammer was trouwens IMHO moeilijker dan Operation Flashpoint zelf.

Nu dus nog alle 'Single Missions' uitspelen, en dan maar over op Multiplayer denk ik zo... ;)

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Lees de notes dan weet je genoeg over de laatste missie...

He QUICKSILVER! ik heb gvd een halve walkthrough voor je geschreven voor die missie met die chinooks. Daar wordt niet op gereageerd en nu ga je het hier WEER lopen vragen!

Door Dinictus - woensdag 16 januari 2002 10:05
------------------------------------------------------------Okay zo moet het:
Neem als wapen je strela en je svd druganov. Je begint met je neus naar het westen ofzo. Draai meteen 180° om en wacht.
Voor je neus op 300 meter zal dan een chinook landen. Laat de chinook voor wat het is maar schiet met je druganov alle gasten die uit de chinook komen neer. (je kan ook je strela gebruiken om er 5 tegelijk uit te schakelen) Je strela kan je trouwens re-armen in de tent achter je.

Als die gasten dood zijn, zijn er inmiddels 2 choppers bij gekomen. 1 dropt paratroopers weer 180° achter je. Laat die troopers nog wat dichter bij komen en haal ze neer. (gebruik ook je mannen)De andere chopper vliegt schietend rond.

Order dan je rocketeers om de choppers neer te halen. (ze hangen nu inmiddels stil) schiet zelf ook nog een chopper neer.

Zo simpel is het. Gewoon een beetje proberen.

OH PS: DE PK IS OOK GOUD OM DIE CHINOOKS MEE NEER TE KNALLEN!

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• MrJ

MrJ

Topicstarter
Op donderdag 17 januari 2002 12:57 schreef Dinictus het volgende:
Lees de notes dan weet je genoeg over de laatste missie...
In de notes staat dat ze ook dood mogen voor het geval ik ze niet gevangen kan nemen.
Dus dan denk ik: Afknallen is wel zo makkelijk! :P

• DJ Chicken
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07-2025

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

Ik ben bij een missie dat je een helikopter heb gejat en dan een vliegveld moet mollen.

Dan je kopter voltanken en later ook repareren.

Hier komt het leuke, na het repareren dat automatisch gaat, gaat mn kopter flippen en stort ie neer :S

Ik kom er gewoon niet door verder, het is gewoon een mega bug. Echt zonde want ik ben gek op dit spel.

is er iemand die dit in deze missie ook heeft geahd.

aahh durka durka durka

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:01

RvV

Nu we toch allemaal vragen stellen over missies... Ik zit net bij de Spetz Nats ofzo, en dan moet ik in een missie 3 officers snipen van 3 verschillende dorpjes. Lijkt dit nou zou moeilijk? Ik kan er 2 neer paffen, en dan racen er plotseling 2 M113 tankjes rond die mij dood maken. ;(

Y'24

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:46

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op woensdag 13 maart 2002 08:09 schreef RvV het volgende:
Nu we toch allemaal vragen stellen over missies... Ik zit net bij de Spetz Nats ofzo, en dan moet ik in een missie 3 officers snipen van 3 verschillende dorpjes. Lijkt dit nou zou moeilijk? Ik kan er 2 neer paffen, en dan racen er plotseling 2 M113 tankjes rond die mij dood maken. ;(
moet je ff je rocketlaucher erbij pakken en ff 6 rockets paffen >)

gewoon ergens in een donker hoekje gaan liggen

en wachten tot ze weggaan :)

blup

Pagina: 1