http://aletiahosting.com/, Ik wil van hun diensten gebruik maken waar wil eerst weten of ze een goeie service bieden. Ze beloven namelijk heel veel voor amper $10,-/maand. Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik vraag me gewoon af wat het laagste prijs is dat je kan betalen voor goeie service. Nederlandse providers zijn over het algemeen ook belachelijk duur. Ik ben niet van plan 100 euro/maand te betalen voor een site met php/mysql dat amper mensen aantrekt.
Verwijderd
je kan in nederland prima voor diezelfde prijs hosten met php & mysql. ik weet niet wat aletia voor space en traffic geeft maar als je het om php en mysql te doen is kun je beter in eigen land blijven imhoOp woensdag 16 januari 2002 21:46 schreef Darius het volgende:
Ik vraag me gewoon af wat het laagste prijs is dat je kan betalen voor goeie service. Nederlandse providers zijn over het algemeen ook belachelijk duur. Ik ben niet van plan 100 euro/maand te betalen voor een site met php/mysql dat amper mensen aantrekt.
Waarom vind je dit? Voor een (beginnend) site maakt het volgens mij niet zoveel uit waar je hem host, zolang de service maar goed is en de host betrouwbaar is. Wat kun je dan aanraden in Nederland?Op woensdag 16 januari 2002 21:49 schreef Kertje het volgende:
[..]
je kan in nederland prima voor diezelfde prijs hosten met php & mysql. ik weet niet wat aletia voor space en traffic geeft maar als je het om php en mysql te doen is kun je beter in eigen land blijven imho
BTW:
Ik wil geen lopend reclamebord zijn, maar ze bieden 200MB Ruimte, 10 Gig dataverkeer, gratis domein, PHP, 10 Mysql databases en nog veel meer.
Verwijderd
10gb verkeer/200mb ruimte; dat krijg je niet in nl voor de prijs, maar ik vraag me dan ook af of het wel zo'n goeie host is in amerika. amerika is qua hosting wel goedkoper maar dit is wel erg goedkoop.Op woensdag 16 januari 2002 22:04 schreef Darius het volgende:
[..]
Waarom vind je dit? Voor een (beginnend) site maakt het volgens mij niet zoveel uit waar je hem host, zolang de service maar goed is en de host betrouwbaar is. Wat kun je dan aanraden in Nederland?
BTW:
Ik wil geen lopend reclamebord zijn, maar ze bieden 200MB Ruimte, 10 Gig dataverkeer, gratis domein, PHP, 10 Mysql databases en nog veel meer.
Anyway, ik snap niet als je een beginnende site bent je zoveel nodig hebt? dan zou je toch me 2gb en 5 of 10 mb al moeten kunnen verstaan ofzo lijkt me...
de nadelen van hosten in amerika zijn:
1: snelheid, de ping is sowieso vaak hoger
2: downtijd, de kans op downtijd vanuit holland is groter
3: rechten, zo'n provider ken je veel maken, hij z it nl daar en jij hier, als er problemen komen heb ej weinig aan de nederlandse wetten en ga hem maar is proberen in de us verhaal te halen als nederlander
4: etc
Precies, vandaar dat ik ervaringen erover vraagOp woensdag 16 januari 2002 22:09 schreef Kertje het volgende:
[..]
10gb verkeer/200mb ruimte; dat krijg je niet in nl voor de prijs, maar ik vraag me dan ook af of het wel zo'n goeie host is in amerika. amerika is qua hosting wel goedkoper maar dit is wel erg goedkoop.
Anyway, ik snap niet als je een beginnende site bent je zoveel nodig hebt? dan zou je toch me 2gb en 5 of 10 mb al moeten kunnen verstaan ofzo lijkt me...
de nadelen van hosten in amerika zijn:
1: snelheid, de ping is sowieso vaak hoger
2: downtijd, de kans op downtijd vanuit holland is groter
3: rechten, zo'n provider ken je veel maken, hij z it nl daar en jij hier, als er problemen komen heb ej weinig aan de nederlandse wetten en ga hem maar is proberen in de us verhaal te halen als nederlander
4: etc
Als beginnend site heb je ook niet zoveel nodig, maar het is altijd mooi meegenomen. En welke provider in nederland ken je die 10 mb schijfruimte aanbiedt met 2gb dataverkeer en php/mysql/enz. (en dat ook nog voor een redelijke prijs). Zodra je php/mysql in nederland wilt gebruiken worden de prijzen echt belachelijk.
Je hebt wel gelijk met je argumenten, maar voor een beginnend, niet al te drukke site maakt het toch niet zoveel uit. En zodra het wel uitmaakt, ga je gewoon verhuizen. Zo simpel is het. En je kan voor $10,-/maand je site online verder ontwikkelen terwijl je feedback erover krijgt.
Verwijderd
dat is in nederland echt wel te krijgen, ik betaal een beetje meer dan dat voor me eigen domein waar ik ook over die dingen en meer beschik, maar ik zit niet bij de goedkoopste aanbieder. Check www.webhosters.nl maar is, staan eveneens ervaringen van diverse providers. ik denk overgens dat je voor onder de 5 a 10 euro niet heel veel soeps zal krijgen, ook al zijn er daar ook aanbieders van. Gewoon een provider eruit kiezen met een paar goede ervaringen van anderen die niet de goedkoopste zijn en ook niet de duurste...Op woensdag 16 januari 2002 22:23 schreef Darius het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk met je argumenten, maar voor een beginnend, niet al te drukke site maakt het toch niet zoveel uit. En zodra het wel uitmaakt, ga je gewoon verhuizen. Zo simpel is het. En je kan voor $10,-/maand je site online verder ontwikkelen terwijl je feedback erover krijgt.
Ik ga toch dat aletiahosting gebruiken. Ik ga niet meer betalen als het nog niet hoeft.
Pagina: 1