Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Kan wel wat minder heh adjes!

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zelfs de mods zijn erg triest bezig hier.. als je toch niks zinnigs te zeggen heb, zet hem dan op slot en laat hem zoeken ofzo.

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/382534

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

et was idd erg jah, ik heb insoft zelfs nog gevraagd wat ie ervan vond :{

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Maar het was wel humor :P

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Moet het nu steeds serieus zijn. En trouwens dat is een veel voorkomend probleem zogezegde aanvallen van NameServers in BlackIce :)

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Verwijderd

Op woensdag 16 januari 2002 21:20 schreef Xiphy het volgende:
Zelfs de mods zijn erg triest bezig hier.. als je toch niks zinnigs te zeggen heb, zet hem dan op slot en laat hem zoeken ofzo.

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/382534
Ehm, ik vind het niet erg ofzo hoor. Waar bemoei jij je eigenlijk mee??? Ik ben geen n00b ofzo hoor die niet weet wat format c: doet. En de modjes kennen mij ook wel en weten dat ik tegen een geintje kan.

Verwijderd

Topicstarter
Ok wat jij wil.. prima ...

Sorry dat ik voor je op kom.. ik zal het niet meer doen.!

Verwijderd

Op woensdag 16 januari 2002 21:27 schreef Xiphy het volgende:
Ok wat jij wil.. prima ...

Sorry dat ik voor je op kom.. ik zal het niet meer doen.!
leuk dat je je post wel 3x edit. Maar ik begrijp niet waarom overal zo'n aandacht aan moet worden besteed als het niet de moeite waard is, en ik kan als ik het wil best voor me zelf opkomen.

Verwijderd

Topicstarter
Het ging niet zo zeer om jouw.. maar dat een mod zo reageerd. En andere weten niet dat je ze goed kent.. dus komt het wel erg raar over als je zoiets leest. en ja ik heb de boel 3 keer geedit omdat ik jouw reactie niet gezien had omdat ik nog bezig was met tikken van de eerste message.

Verwijderd

Op woensdag 16 januari 2002 21:32 schreef Xiphy het volgende:
Het ging niet zo zeer om jouw.. maar dat een mod zo reageerd. En andere weten niet dat je ze goed kent.. dus komt het wel erg raar over als je zoiets leest. en ja ik heb de boel 3 keer geedit omdat ik jouw reactie niet gezien had omdat ik nog bezig was met tikken van de eerste message.
Als modjes zo reageren, dan kan je er echt wel van uit gaan dat het een grapje is ;)

Verwijderd

Op woensdag 16 januari 2002 21:36 schreef nelske het volgende:

[..]

Als modjes zo reageren, dan kan je er echt wel van uit gaan dat het een grapje is ;)
Idd, en waarom zouden modjes nooit een grapje mogen maken??? Andere users mogen dat ook doen zonder problemen zo af en toe :) .

Verwijderd

Topicstarter
Omdat de vraag serieus lijkt en wie verteld de gasten die het lezen dat je geen noob bent.. je kan mischien wel erg slim zijn in het een maar geen reet snappen van iets anders...

Verwijderd

insoft : No offence hoor, en misschien dat ik dingen niet weet die op irc afspelen, maar als je dat topic leest, ziet iedereen dat je flink wordt afgezeken, je reageert daar zelf niet (waarom eigenlijk niet) en als ik dan hier jouw reacties lees dan heb ik daar een beetje raar gevoel bij. Maar dat zal wel aan mij liggen :z

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:50

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op woensdag 16 januari 2002 21:40 schreef insoft het volgende:

[..]

Idd, en waarom zouden modjes nooit een grapje mogen maken??? Andere users mogen dat ook doen zonder problemen zo af en toe :) .
Regel nummer 1: Een modje mag NOOIT een grap werken en moet 24 per dag op got beschikbaar zijn :P

Topic was wel grappig en niemand gekwetst :+

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 16 januari 2002 21:45 schreef Courage het volgende:
insoft : No offence hoor, en misschien dat ik dingen niet weet die op irc afspelen, maar als je dat topic leest, ziet iedereen dat je flink wordt afgezeken, je reageert daar zelf niet (waarom eigenlijk niet) en als ik dan hier jouw reacties lees dan heb ik daar een beetje raar gevoel bij. Maar dat zal wel aan mij liggen :z
Precies ben ik met je eens...

Verwijderd

Een geintje moet op z'n tijd kunnen hoor!

Als je vindt dat iemand afgezeken wordt, dan is daar SU voor.
Als je ziet dat 1 of meer modjes/adjes daar aan mee doen, dan kan je toch wel ruiken dat het een geintje is of niet?

Verwijderd

Op woensdag 16 januari 2002 21:51 schreef nelske het volgende:
Een geintje moet op z'n tijd kunnen hoor!

Als je vindt dat iemand afgezeken wordt, dan is daar SU voor.
Als je ziet dat 1 of meer modjes/adjes daar aan mee doen, dan kan je toch wel ruiken dat het een geintje is of niet?
idd, ik begrijp ook niet waarom ze zich zo druk maken.

[topic=382747/1/50]

Verwijderd

Op woensdag 16 januari 2002 21:52 schreef insoft het volgende:
idd, ik begrijp ook niet waarom ze zich zo druk maken.
Ik maak me helemaaaaal niet druk, ik wilde dat alleen ff zeggen.

Verwijderd

Topicstarter
jaja triest hoor dat je zo doet.
[topic=382757/1/80]

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11 00:21
Ooke oke, deze kan dan wel dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.