Ik heb hier nog een Jointstick staan die ik toch nog nooit gebruik en nu heeft mijn broertje net een SpeelStation2 gekocht is het mogelijk om dat ding werkend te krijgen? Of heb ik dan speciale software nodig of lukt het zoiezo niet? Ik kon bij de search niks zinnigs vinden.
Verwijderd
microsoft en ps2 nee ps2 draait grote deels op linux
nee dat werkt niet je kunt wel een usb modum erop aansluiten en internet
Ja dat betekend niet dat het niet ondersteund word mja M$ en iets anders dan WIN is wel kut ja. En ik wil geen inet op de PS2 ik heb een PC lijkt me ietsje makkelijker.Op woensdag 16 januari 2002 21:22 schreef finelookingme het volgende:
microsoft en ps2 nee ps2 draait grote deels op linux
Verwijderd
Rag em erin en test het zou ik zeggen 
Maar ik ga het ook eens proberen , lijkt me veel fijner om met TB Tony Hawkie 3 te spelen dan met die klerecontroller
Maar ik ga het ook eens proberen , lijkt me veel fijner om met TB Tony Hawkie 3 te spelen dan met die klerecontroller
uhh? ik kan je garanderen met een controller is het 50x zo prettiger...Op woensdag 16 januari 2002 22:07 schreef real_raichu70 het volgende:
Rag em erin en test het zou ik zeggen
-
Las wel in de PU dat je de PC-USB versie van de Thrustmaster 360 Modena Pro gewoon op usb port van je PS2 kon aansluiten om lekker te Grand Turismo'en
Signature?
Verwijderd
ik vindt persoonlijk de playstation controller de beste
ligt goed in de hand werkt naar behoren gewoon perfect
ligt goed in de hand werkt naar behoren gewoon perfect
Pagina: 1