Verwijderd
Dat kan.
Citrix levert voor bijna alle os'en een client. Ook voor linux hebben ze er een.
Wil je geen client kan het ook via nfuse met mozilla
Citrix levert voor bijna alle os'en een client. Ook voor linux hebben ze er een.
Verwijderd
NFuse is niks meer dan een web-enabled program neigbourhood. Zodra je een applicatie opstart, start je een normale citrix sessie. De browser plugin wordt dan active-x of java.Op woensdag 16 januari 2002 21:19 schreef Mr_Shiny_Pants het volgende:
Ja en ???Op woensdag 16 januari 2002 22:39 schreef smiley het volgende:
[..]
NFuse is niks meer dan een web-enabled program neigbourhood. Zodra je een applicatie opstart, start je een normale citrix sessie. De browser plugin wordt dan active-x of java.
Donec eris felix, multos numerabis amicos
Verwijderd
Een citrix sessie gaat via poort 1494, of je nu wel of geen nfuse gebruikt. NFuse maakt van citrix dus geen webapplicatie.Op donderdag 17 januari 2002 08:15 schreef seq_uence het volgende:
Ja en ???
En wat vriendelijker in je post zou ook geen kwaad kunnen.
het probleem zit hem dus in het feit dan hoewel het met nfuse LIJKT alsof je geen client meer nodig bent (alles via de browser) heb je dus wel degelijk een client nodig, (ica client) heb je geen client (je gebruikt een wazig BeOS achtig iets oid) dan heb je dus pech...Op donderdag 17 januari 2002 08:15 schreef seq_uence het volgende:
[..]
Ja en ???
A wise man's life is based around fuck you
Verwijderd
Heeft BeOS geen java ondersteuning; want er is ook een java client.Op zaterdag 19 januari 2002 12:22 schreef zwelgje2 het volgende:
je gebruikt een wazig BeOS achtig iets oid) dan heb je dus pech...
Volgens mij via een browser alleen Javascript, maar geen java-applet.
Het OS zelf weet ik niet, maar is er alweer lang geleden toen ik het voor het laatst opgezocht heb.
Het OS zelf weet ik niet, maar is er alweer lang geleden toen ik het voor het laatst opgezocht heb.
Tijd voor een nieuwe sig..
Verwijderd
Nou nee hoor, nog niet op palmos, maar dat ligt aan de snelheid van de processors. Zodra dat die snelle proc's worden ingebouwd zal citrix ook hiervoor met een client komen en zal dat meer marktaandeel pakken dan die epoc dingen.Op zaterdag 19 januari 2002 22:56 schreef sictc het volgende:
C!trix draait overal op :-) zelfs op mijn Nokia !
Pas wel op als je een office server gaat installen want die dingen schijnen behoorlijk instabiel te draaien in bijvoorbeeld een CDE omgeving (die ook thinclient en Citrix is!)
Ik heb eens bij een bedrijf gewerkt die hadden allemaal Linuxbased terminals, maar dingen draaiden officeserver voor geen meter, officeserver hing om de paar uur vast.
Maar waar ik nu werk hebben we ook Citrix, (alleen maar trouwens) en dat loopt opzich goed, buiten het hikken probleem wat we hebben...
Ik probeer hier ook een paar Linuxterminals te fixen, zijn veel sneller, gebruikersvriendelijker e.d.!
We gebruiken nu dichtgespijkerde Windows 95 machines en een kleine vloot Capio's ...
Da's nix... Maar ja, het werk, vraag af en toe niet hoe (hikken!) maar het werkt wel, en het is best een kostenefficiente oplossing opzich... We hebben nog allemaal p100's staan, die nu windows 2000 draaien via Citrix
Ik heb eens bij een bedrijf gewerkt die hadden allemaal Linuxbased terminals, maar dingen draaiden officeserver voor geen meter, officeserver hing om de paar uur vast.
Maar waar ik nu werk hebben we ook Citrix, (alleen maar trouwens) en dat loopt opzich goed, buiten het hikken probleem wat we hebben...
Ik probeer hier ook een paar Linuxterminals te fixen, zijn veel sneller, gebruikersvriendelijker e.d.!
We gebruiken nu dichtgespijkerde Windows 95 machines en een kleine vloot Capio's ...
Da's nix... Maar ja, het werk, vraag af en toe niet hoe (hikken!) maar het werkt wel, en het is best een kostenefficiente oplossing opzich... We hebben nog allemaal p100's staan, die nu windows 2000 draaien via Citrix
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Pagina: 1